Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminobrugere er useriøse, eller..........?

Side 9 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

det er mit cpr nummer jeg er reklame beskytte med lige nu , i dag har jeg registeret med mit cvr nummer , det skal være slut i mit liv med telefon sælger hvor man høre på alt muligt mundtligt der er svært at bevise

hvad jeg kan mærke er amino.dk de er langt mere seriøse end telefon sælger , så en ting er sikker amino.dk er et godt sted men som alle steder skal man dog tænke over hvad man køber af ydelse eller når man levere en ydelse skal man jo også sørge for at få en betaling den der levere en vare til en anden bruger .

nu begynder jeg i hvert fald på et nyt kapitel i mit liv uden telefon sælger , de skal aldrig mere ringe mig op

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael,

Hehe fedt

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amino-brugere er ikke useriøse, de har blot enormt meget fokus på de ting, der kan måles og nemt kvantificeres. Ja, og så er de ekstra gode købmænd, da det ofte er deres egne penge de bruger.

Hvis man skriver en tekst til en Adwords-annonce, så kan man både måle klikprocent på annoncen, såvel som konverteringer til køb eller lignende. Her er det nemt at sige, at den tekst, som skaffer flest klik og konverteringer, er den bedste.

Og, ikke bare kan man sige at det er den bedste, den relative værdiforøgelse (hvor meget bedre end dener i forhold til den bedste tekst du selv havde skrevet) er også nemt at regne ud.

Det er et relativt simpelt regnestykke.

Men, hvordan måler man kvaliteten og værdien af en tekst, der bruges mindre aktivt?
Det kan være en velskrevet faq, en god e-mail signatur, en tagline eller en hvilken som helst anden tekst, som ikke skal munde ud i en specifik handling lige nu?

Det er her det bliver svært.

Bilbasen, Edbpriser og lignende sites er fantastiske til at sammenligne priser fordi de varer de indeholder allesammen er næsten ens, og de forskelle som måtte være er relativt enkle at fortælle om.

Det samme gør sig ikke gældende når vi snakker ikke-aktiv tekst, logodesign, webdesign, programmering eller alt muligt andet, som involverer et diffust slutprodukt, der er summen af den enkeltes samlede viden og kreativitet og som næsten udelukkende (i hvert fald med begrænsede ressourcer) kan bedømmes subjektivt.

Derfor er det vigtigt, at dem, som udbyder opgaver, husker at kigge på andet end prisen alene, samt at dem, som byder på opgaver, er gode til at fortælle hvorfor lige præcis deres løsning er flere penge værd.

Easy as that.

NB: Som en lille sidenote, så tror jeg også at looket og tonen på Amino kan være med til at skræmme mange store, etablerede firmaer væk - både når vi snakker det med at byde og udbyde opgaver - men det er okay, for Amino's kerne er primært de små, som gerrne vil være større.

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Rasmus Lindgren:
Nu har jeg ikke gidet at læse hele denne tråd (læste de første par side) og jeg må sige at jeg ikke helt forstår tråde som denne. Så undskyld mig hvis jeg gentager nogen.

Nej, det er nok også det som er problemet, at man "gider" ikke at sætte sig ind i problemet, men man vil gerne svare på det selvom man ikke ved hvad det drejer sig om - hvis du ser to mennesker have en debat i virkeligheden, blander du dig så også bare uden at vide hvad de snakker om ;-)

Rasmus Lindgren:
- har du ikke noget pænt at sige - så klap gælderne.

Jamen, har du noget pænt at sige nu ...? 

Nu tror jeg ikke at Teksteriets indlæg handlede om en tekst skulle koste 10 eller 100 kroner, men mere at han havde købt et produkt herinde i form af et plus medlemsskab.

Amino er et gratis forum, og et rigtig godt forum - men derfor må iværksættere da godt ha' respekt for hinandens tid, så hvorfor ikke bruge en halv time selv på at se om man kan finde svaret i arkiverne end bare at spørge ..

Nogle gange synes jeg at Amino brugerne opfører sig som billister på vejen hvor der er en indfletning og de absolut 200 meter før skal lægge sig i midten af begge baner ....ikke alene er det forkert, men ødelægger det også for andre ;-)

mvh,

Michael

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Martin Thorborg:
Det er helt ok at du ikke vil købe VIP, men vi sælger mange af dem og vi får uendelig få klager og vi sælger flere virksomheder hver uge.

Grunden til at jeg skrev det med Amino børsen, det er jo fordi du tidligere har givet udtryk for at Amino er sgu' ikke lige den store penge maskine, og jeg synes da det ville være fedt hvis man har et produkt så man kunne tjene lidt ekstra, og der tror jeg bare at visse folk "løber væk" fordi de kan se gamle annoncer - ligesom jeg selv aldrig kunne finde på at kigge på et hus som har været til salg i 3 år fordi jeg automatisk tænker at der er noget galt med det. Og faktisk kan jeg huske at jeg så en af dine videoer hvor du stiller spørgsmålet "hvorfor bruge en erhvervsmægler når man selv kan gøre det" og der er min holdning bare at jeg ikke ville sælge min virksomhed hvor der lå gamle annoncer fordi andre kan misforstå seriøsiteten i salget - men hvis det bare er mig som har det sådan, så er det jo heller ikke noget problem.

Martin Thorborg:
Jep, folk har opdaget det på Bilbasen og den slags steder, men det er først nu ved at gå op for mange

Enig, og mange har jo også opdaget Amino - og der synes jeg bare at man lige skal bruge et par timer i arkiverne ind man begynder at spørge om f.eks. man kan trække noget fra hvis man benytter privatbolig til erhverv :-) 

Martin Thorborg:
Amino er et debatforum og sætter man noget til salg, så må man forvente at det bliver debatteret.

Jeg er helt enig, nu handlede det også mere om når folk prøver at sælge noget og "tråden blive kapret" af folk der f.eks. skriver at man ikke må sælge domæner, og så kommer en anden og skriver noget andet, og så ender det med at de to begynder at diskutere med hinanden og selvom ingen overhovedet havde interesse i domænet. Så jeg synes bare at brugerne skulle have lidt mere respekt for hinanden.

Som sagt så ved jeg at du har brugt (er) meget tid, penge og energi på dette forum, og jeg kender dine synspunkter omkring de ting jeg nævner, og det har jeg meget respekt for - og som iværksætter skal man jo udvikle sig og det mener jeg også et forum skal, og det ville være synd hvis Amino ikke udviklede sig og det er de samme ting som bliver nævnt igen og igen....men det lyder til at I har tænkt på en plan for dette :-)

mvh,

Michael

Side 9 ud af 9 (85 indlæg)