Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

52.000 for parkering årligt - kan det være rigtigt?

Side 7 ud af 9 (88 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville overveje at komme med i en elbil-ordning. Elbiler har gratis parkering og opladning rigtig mange steder i KBH. 

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:
Jeg er rigtig glad for mit lokale på Østerbro, men har behov for at kunne besøge kunder i visse perioder - selvom at jeg prøver at begrænse mit tidsforbrug på møder. I den forbindelse er det eneste der giver mening næsten at kommer pr bil - mange af mine kunder ligger nemlig ikke lige op af offentlig transport.

På kort sigt vil en taxa være en bllig og god løsning. Du kan komme ret langt for de 60-80.000 kr en bil koster om året (uden parkering).

På længere sigt skal du overveje hvorfor det er vigtigt at du har kontor midt i København. Kunderne er ligeglade, så det er kun dig selv, du skal overveje.

Mvh Maria

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
El-biler har IKKE gratis parkering

http://kk.dk/Borger/ByOgTrafik/Parkering/PRegler/specielle_forhold/El-biler.aspx


Fra 1. december 2011 er det ikke længere gratis for elbiler at parkere i betalingszonerne. Dvs., at du nu også skal betale på de parkeringspladser, som er reserveret specielt til elbiler (dvs. parkeringspladser med ladestandere). Det skyldes at bekendtgørelsen for standsning og parkering i København pr. 1/12 2011 er blevet ændret. For bilister med el-biler betyder det, at de - i lighed med alle andre - skal betale for at parkere. Årsagen til ændringen er, at der ikke er et lovligt grundlag for at fritage el-biler fra betaling indenfor betalingsområdet. Manglende betaling kan afstedkomme en parkeringsafgift på 510,- kr.
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
http://politiken.dk/tjek/ECE1486560/elbiler-maa-igen-parkere-gratis-i-koebenhavn/

Her står':
Kommunen er indstillet på at lade elbilerne parkere gratis med øjeblikkelig virkning.

Det betyder at man godt kan tænke sig at lade el-biler parkere gratis.

http://kk.dk/Borger/ByOgTrafik/Parkering/PRegler/specielle_forhold/El-biler.aspx

Fra 1. december 2011 er det ikke længere gratis for elbiler at parkere i betalingszonerne. Dvs., at du nu også skal betale på de parkeringspladser, som er reserveret specielt til elbiler (dvs. parkeringspladser med ladestandere). Det skyldes at bekendtgørelsen for standsning og parkering i København pr. 1/12 2011 er blevet ændret. For bilister med el-biler betyder det, at de - i lighed med alle andre - skal betale for at parkere. Årsagen til ændringen er, at der ikke er et lovligt grundlag for at fritage el-biler fra betaling indenfor betalingsområdet. Manglende betaling kan afstedkomme en parkeringsafgift på 510,- kr.


Nu må man selv afgøre vad er mest troværdigt kommunens hjemmeside med dato 9/2 2012

Eller nyhed fra politiken den 21/12 2011


Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Motorcykler parkere gratis

Det er måske et alternativ?
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
http://politiken.dk/tjek/ECE1486560/elbiler-maa-igen-parkere-gratis-i-koebenhavn/

Her står':
Kommunen er indstillet på at lade elbilerne parkere gratis med øjeblikkelig virkning.

Det betyder at man godt kan tænke sig at lade el-biler parkere gratis.

http://kk.dk/Borger/ByOgTrafik/Parkering/PRegler/specielle_forhold/El-biler.aspx
Fra 1. december 2011 er det ikke længere gratis for elbiler at parkere i betalingszonerne. Dvs., at du nu også skal betale på de parkeringspladser, som er reserveret specielt til elbiler (dvs. parkeringspladser med ladestandere). Det skyldes at bekendtgørelsen for standsning og parkering i København pr. 1/12 2011 er blevet ændret. For bilister med el-biler betyder det, at de - i lighed med alle andre - skal betale for at parkere. Årsagen til ændringen er, at der ikke er et lovligt grundlag for at fritage el-biler fra betaling indenfor betalingsområdet. Manglende betaling kan afstedkomme en parkeringsafgift på 510,- kr.


Nu må man selv afgøre vad er mest troværdigt kommunens hjemmeside med dato 9/2 2012

Eller nyhed fra politiken den 21/12 2011


der må jeg sige er godt tilbud gratis opladning af el-biler ,ja de skal betale nu men de får mere end de biler nemlig en gratis opladning af el og er ikke gratis, derved er det billigere med el biler i hovedstaden med disse pladser , måske du skulle læse artiklen før du siger noget

dog alle kan sige ja det er ikke gratis ,men der er også fordele ved el biler gratis opladning derved det du gør er , du får ud med din måde, det koster kroner uden at sige at du får noget andet gratis det at manipulere med en artiklen du bruger kun den del af teksten der er til dit formål og det er forkert at gøre og hvorfor gør du det forstår jeg ikke , du skulle skrive både plusser og minusser ellers er dit indlæg ikke brug bart dog dejligt du linker til det ,så kan læse du kun bruger den del du vil bruge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg kan se fra start af i tråden der er opstået visse misforståelser

fakta er flere gratis parkering pladser op ad tog stationer , der kastet der ud med minus i vild grad , når fakta er det sidste stykke vej er offentlige billigste og det er ikke ekstrem tidskrævende da der laves en del fordele for offentlige transport i byen .

Nu kommer anden , der viser der er fordele ved el-biler en anden linker til en artiklen der viser der det koster kroner , men glemmer sige , der medfølger gratis el opladning .

Er der en der kan svare hvordan en tråd kan komme så mange folk ,der er negative , mit gæt er denne bil er for kær og den er et og alt og alt andet er fy , biler skal frem lige til døren og alt andet er u relevant

problemet er det koster kroner parkere og der laves chikaner for biler og offentlige transport får støtte og sådan er det bare

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skibby
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 22
Fra  NorthSport.dk ApS Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb en foldecykel, som kan kombineres med bil, bus eller tog. Så er alle muligheder åbne.

mvh

Regin Larsen

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael:

Man kommer ikke fra det det faktum at det NU koster penge for el-biler at parkere.
Og vdr gratis opladning spm er bare hvor længe det vil vare.

Jeg har ingen holdning,
Jeg kommer med fakta i sagen.
Side 7 ud af 9 (88 indlæg)