Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

52.000 for parkering årligt - kan det være rigtigt?

Side 8 ud af 9 (88 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Er der en der kan svare hvordan en tråd kan komme så mange folk ,der er negative , mit gæt er denne bil er for kær og den er et og alt og alt andet er fy , biler skal frem lige til døren og alt andet er u relevant

Det ka´jeg da godt svare på, og slet ikke spor ulogisk. Men tiden spiller en fandens vigtig rolle.

Planlægger salgsbesøg i bestemte områder, hvilket typisk er 3-4 postnr.. og der skal besøges ca. 8 kunder på en dag, i kundens åbningstid dvs. 10-15. Det er de foretrukne tidspunkter fra kunderne - ikke for tidligt og ikke for sent. Dertil er der en del som har mange varerprøver med i bilen. Hvis det er en tæppehandler, ser han yderst yderst speciel ud, hvis han kom med 20 tæpper over nakken og skal med i bybussen.. NOPE... Eller sælgeren med rengøringsartikler, sælgeren med brugskunst... OG SÅ ER DER RO I BILEN til at snakke i tlf i arbejdstiden...   

Så er der dem der blot skal frem og tilbage--- mon ikke det er tiden der er vigtig.

 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael:

Hvor stor værdi har gratis opladning?
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Michael:

Man kommer ikke fra det det faktum at det NU koster penge for el-biler at parkere.
Og vdr gratis opladning spm er bare hvor længe det vil vare.

Jeg har ingen holdning,
Jeg kommer med fakta i sagen.

 

fakta er det er gratis nuja der står så længe det vare men vi alle den nuværende politik er mod den grønne energi og vi har jo en rød regering med støtte peger mod grøn energi og det er fakta det er en rød regering vi har nu

jo det er din holding , der kommer til udtryk ,for det er gratis nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Michael:

Hvor stor værdi har gratis opladning?

vis du køre meget sikert en høj værdi og vis køre lidt en ikke stor værdi , jeg tro alt fra nogle kroner til flere 1000 kroner , det er svært at svare på , jeg ved ikke hvor bilen bruges

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Pausgaard:

Mikael christiansen:
Er der en der kan svare hvordan en tråd kan komme så mange folk ,der er negative , mit gæt er denne bil er for kær og den er et og alt og alt andet er fy , biler skal frem lige til døren og alt andet er u relevant

Det ka´jeg da godt svare på, og slet ikke spor ulogisk. Men tiden spiller en fandens vigtig rolle.

Planlægger salgsbesøg i bestemte områder, hvilket typisk er 3-4 postnr.. og der skal besøges ca. 8 kunder på en dag, i kundens åbningstid dvs. 10-15. Det er de foretrukne tidspunkter fra kunderne - ikke for tidligt og ikke for sent. Dertil er der en del som har mange varerprøver med i bilen. Hvis det er en tæppehandler, ser han yderst yderst speciel ud, hvis han kom med 20 tæpper over nakken og skal med i bybussen.. NOPE... Eller sælgeren med rengøringsartikler, sælgeren med brugskunst... OG SÅ ER DER RO I BILEN til at snakke i tlf i arbejdstiden...   

Så er der dem der blot skal frem og tilbage--- mon ikke det er tiden der er vigtig.

 

han er jo hverken tæppehandler eller har kæmpe vare prøver med

desuden det er svært at snakke og køre bil , der kan man få bøder og dog det værste vis snakker og køre er et bil uheld grundet man snakker og køre bil

tiden er vigtigt derfor er det jeg forslår offentlig transport da det i city især er en del hurtigere med metroen og bus , der laves chikaner mod biler og fordel buser kan køre hurtigere det gør jo visse steder især city er det bedste at bruge offenntlige transport

jeg ved at have fattet det er ikke populært at tage bussen selv om det er det hurtigste i city meget tit og regering ønsker biler står ved station , ja den er ikke populær selv om det er gratis mange steder nu og det koster kassen af kroner holde i city lige uden en lejlighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Bilister er en malkeko for staten.

Når el-biler falder i pris så kommer afgifterne tilbage på disse biler
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Bilister er en malkeko for staten.

Når el-biler falder i pris så kommer afgifterne tilbage på disse biler

man kan jo bare bruge det offentlige transport og sætte sin bil ved station så slipper du for p afgiften og kan bruge bilen

en ting er sikker biler de forurener en del og du kan holde gratis ved station lige udenfor city og tage tog , cykle eller bus det sidste stykke vej , det er den billigste og hurtigste løsning for flere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Bilister er en malkeko for staten.

Når el-biler falder i pris så kommer afgifterne tilbage på disse biler

nu kigget jeg tilbage i tråden det første indlæg er dit ,det var faktisk et godt svar du gav i starten , da staten jo udbygger med parkering pladser gratis ved stationer , lige nu er offentlige transport vejen frem som du skriver der ,jeg kan  dog godt se det er væltet på minus der hos dig, jeg gav dg plus stjerner som du sikkert kan se der støtter jeg dig i hvert fald

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
det i city især er en del hurtigere med metroen og bus

En tur fra Østerbro til Vesterbro kan klares hurtigere på gåben end med det offentlige.

Fra Vesterbrogade 130 til min hjemadresse, tager det 2 timer med det offentlige og 25 minutter med bil.

Derfor kører vi bil.

Mvh Maria

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria Frederiksen:

Mikael christiansen:
det i city især er en del hurtigere med metroen og bus

En tur fra Østerbro til Vesterbro kan klares hurtigere på gåben end med det offentlige.

Fra Vesterbrogade 130 til min hjemadresse, tager det 2 timer med det offentlige og 25 minutter med bil.

Derfor kører vi bil.

Mvh Maria

 

det tager ikke 2 timer fra Østerbro station til Vesterbrogade 130 det går 17 minutter og desuden vis du tager Østerbro i Jylland går det hurtigste med tog , er du sikker på du har skrevet østersport eller har du skrevet østro på rejseplan det første der kommer frem er i Jylland og  hvad jeg ved er der forskel på Jylland og København

lige dit eksempel er godt eksempel på city er offentlig hurtigste , må jeg spørge hvor meget køre du med bus eller tog og husk brug rejseplan.dk korrekt, nå du nu ved gjort en fejl kunne det sikkert måske gøre det bedre for dig at tage toget , en ting er sikker vis det troet det altid og ikke vidste offentlige hurtigste tit i byen , er det kun godt du postet her

ingen vente tid husk s-tog køre hvert minut cirka og i myldre tiden køre 6a hvert 2-5 minut og kun senere aften kommer det op ad i tiden 5-10 minutter vente tid i alt spares tid derved dette ekempel på offentlige transport

sig bare til vis der er andre spørgsmål, jeg svare gerne man er jo iværksættere og hjælper hinanden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 8 ud af 9 (88 indlæg)