Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

52.000 for parkering årligt - kan det være rigtigt?

Side 9 ud af 9 (88 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
må jeg spørge hvor meget køre du med bus eller tog

Ekspemplerne var to konkrete situationer, hvor jeg SKULLE med det offentlige. Fra jeg forlod Vesterbrogade 130 og til jeg ankom på min adresse i Ringsted, så gik der 2 timer og 4 minutter. Jeg har adskillige gange kørt turen i bil, og ved at det tager 25 minutter.

Turen fra Østerbro er IKKE fra stationen, men fra en adresse, hvor det lige passer med at man enten går eller kører bus - det er jo nemt nok, hvis man bor ved en station eller Metro, men det kan vi jo ikke alle sammen gøre.

Og så kan jeg fortælle dig at det er meget hurtigere at køre i bil fra min hjemadresse i Ringsted og til Risskov i Jylland end det er med toget. Igen, bor man ikke klods op og ned at stationen og og skal til en adresse meget tæt på en uden at skifte, så er det offentlige håbløst tidskrævende.

Derfor spiller prisen på offentlig transport næsten ingen rolle.

Mvh Maria

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria Frederiksen:

Mikael christiansen:
må jeg spørge hvor meget køre du med bus eller tog

Ekspemplerne var to konkrete situationer, hvor jeg SKULLE med det offentlige. Fra jeg forlod Vesterbrogade 130 og til jeg ankom på min adresse i Ringsted, så gik der 2 timer og 4 minutter. Jeg har adskillige gange kørt turen i bil, og ved at det tager 25 minutter.

Turen fra Østerbro er IKKE fra stationen, men fra en adresse, hvor det lige passer med at man enten går eller kører bus - det er jo nemt nok, hvis man bor ved en station eller Metro, men det kan vi jo ikke alle sammen gøre.

Og så kan jeg fortælle dig at det er meget hurtigere at køre i bil fra min hjemadresse i Ringsted og til Risskov i Jylland end det er med toget. Igen, bor man ikke klods op og ned at stationen og og skal til en adresse meget tæt på en uden at skifte, så er det offentlige håbløst tidskrævende.

Derfor spiller prisen på offentlig transport næsten ingen rolle.

Mvh Maria

 

du kan også tage cyklen desuden tager det ikke 2 timer med offentlige derfra der mange muligheder dog udenfor city kan gå langt tid så stil bilen ved en station i københavn eller ringsted og tage taxi det sidste stykke du spare en del kroner på den konto

det er hurtigtste tog , for vis du ved er der bro afgift og du skal mere end køre 20 km taxi vis skal overveje hvad bro afgiften koster igen igen misforstår du en masse fakta sig til vis der er mere jeg skal svare på , det offentlige transport er ingen kroner næsten derfor billigt taxi sidste stykke vej og desuden er det yderste stresset side bil fra så langt som køre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Problemet med det offentlige er såfremt man ikke bor lige ved stationen og ens arbejdsplads ikke ligger ligeved stationen så kan rejsetiden hurtigt løbe der udaf.
Man ska medregne skift mellem bus/tog signalfejl osv

Bruger man egen bil så er det ens eget ansvar at den virker, tager man det offentlige så er man prisgivet.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Problemet med det offentlige er såfremt man ikke bor lige ved stationen og ens arbejdsplads ikke ligger ligeved stationen så kan rejsetiden hurtigt løbe der udaf.
Man ska medregne skift mellem bus/tog signalfejl osv

Bruger man egen bil så er det ens eget ansvar at den virker, tager man det offentlige så er man prisgivet.

 

tit vil selv vis tager taxi fra station vil det offentlige være billigste det er grundet lidt støtte nok fra staten og du vil tit også komme hurtigste frem , da toget toget ikke stoppe ved alle lys kryds når du skal ud ad byen med mere, ja korrekt det er bedste at tage offentlige transport , men spørg endelige vis haves andre spørgsmål

jeg forstået der er en del misforstås vedr. det offentlige transport , ja man er pris givet tager bilen der kan være bil køer og der kan være bil uheld andre spærre vejen korrekt har prøvet køre bil og der var uheld foran rent helved at opleve det



poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror man kan parkere gratis ude ved Institut for Idræt. Det ligger mellem Nørre Allé og Jagtvej. Så der er lidt vej at gå. Jeg mener også at man kan ved Geologisk museum.

Så find en gratis p-plads, meget andet er der ikke at gøre.

Jeg har selv samme problem. Jeg har indtil nu valgt at betale, men det bliver mange penge..

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Forstå mig ret Mikael: problemet ift. offentlig transport, ligger som udgangspunkt ikke i at skulle tage på arbejde fra Solrød af. Problemet opstår når jeg skal ud til mine kunder - og nej, uanset hvor mange gange du prøver at skrive det, er det på ingen måde hurtigere for mig at tage det offentlige ud til mine kunder. 

Tid er en afgørende faktor, hvilket også betyder at jeg vælger flyet når jeg skal til møde i Ålborg, så længe at jeg kan få billetten til en fair pris. Jeg vil ikke bruge 2 x 5 timer = 10 timer, på en tur som ikke bør tage længere end 2x23 min. De resterende 9 timer vil jeg hellere bruge på at tjene penge, end at tage ud at se med DSB. Igen: når man modregner fakturering, markedsføring, tilbudsskrivning, møder, research og andet har jeg ikke særligt mange timer til rådighed. Og det er vel at mærke disse timer som jeg skal leve af.

Nøjagtigt det samme gælder bilkørsel på Sjælland. Når turen klares hurtigere i bil, samtidig med at jeg kan holde telefonmøder, udnytter jeg min tid bedre - og tid er penge.

Og ja - uheld hænder på vejene. Men togene og bussernes punktlighed taget i betragtning er det på ingen måde slemt. (Skinneudvidelser og sammentrækninger, signalfejl, personnedkørsler, strejke, forsinkelser og lignende)

Og nej, det kan godt være at vi har en rød regering nu, men spørger man mig er man jubelidiot hvis man tror, at de:

1: Bliver genvalgt

2: Kan øge velfærdsniveauet i DK

3: Kan skaffe penge til en mærkbar reduktion af billetpriserne på offentlig transport

4: Formår at gennemtvinge markante trafikinvesteringer, som ikke allerede var på tegnebrættet under VKO

@Casper: Takker, jeg tager et kig!

/ Emil

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil,

Betal de 52k og tjen dem hjem på øget produktivitet. Det svarer til 4.333 kr. i måneden. Hvis du tager 800 kr. i timen, skal du fakturere ca. 5.5 time mere i måneden for at dække det.

Omvendt, spilder du bare 10 timer i måneden på offentlig transport, går du glip af at fakturere for 96.000 kr. om året! Altså hvis du tager 800 kr/t.

Jeg ved ikke hvad din timepris er, men du kan selv regne ud hvornår der er break-even.

Mvh Carsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

Forstå mig ret Mikael: problemet ift. offentlig transport, ligger som udgangspunkt ikke i at skulle tage på arbejde fra Solrød af. Problemet opstår når jeg skal ud til mine kunder - og nej, uanset hvor mange gange du prøver at skrive det, er det på ingen måde hurtigere for mig at tage det offentlige ud til mine kunder. 

Tid er en afgørende faktor, hvilket også betyder at jeg vælger flyet når jeg skal til møde i Ålborg, så længe at jeg kan få billetten til en fair pris. Jeg vil ikke bruge 2 x 5 timer = 10 timer, på en tur som ikke bør tage længere end 2x23 min. De resterende 9 timer vil jeg hellere bruge på at tjene penge, end at tage ud at se med DSB. Igen: når man modregner fakturering, markedsføring, tilbudsskrivning, møder, research og andet har jeg ikke særligt mange timer til rådighed. Og det er vel at mærke disse timer som jeg skal leve af.

Nøjagtigt det samme gælder bilkørsel på Sjælland. Når turen klares hurtigere i bil, samtidig med at jeg kan holde telefonmøder, udnytter jeg min tid bedre - og tid er penge.

Og ja - uheld hænder på vejene. Men togene og bussernes punktlighed taget i betragtning er det på ingen måde slemt. (Skinneudvidelser og sammentrækninger, signalfejl, personnedkørsler, strejke, forsinkelser og lignende)

Og nej, det kan godt være at vi har en rød regering nu, men spørger man mig er man jubelidiot hvis man tror, at de:

1: Bliver genvalgt

2: Kan øge velfærdsniveauet i DK

3: Kan skaffe penge til en mærkbar reduktion af billetpriserne på offentlig transport

4: Formår at gennemtvinge markante trafikinvesteringer, som ikke allerede var på tegnebrættet under VKO

@Casper: Takker, jeg tager et kig!

/ Emil

 

jeg har forstået dig ret , men jeg er forvirret , hvordan du både vil spare tid og kroner

men at bruge tiden på at bilen står over km væk er man jo ikke lige frem en stor tids besparelse især når det offentlige er lige udenfor døren til station hvor du have bilen ståenden

lige vel hvordan jeg vender det rundt koster det lidt ekstra tid vis du ønsker at spare denne parkering udgift det må du forstå

du kan cykle til bilen men det koster tid og du er ikke 100% sikker hverdag ledig de gratis pladser .

du kan komme langt vis bruger taxi i stedet for denne parkering plads udgift

vis ikke på nogle måde vil tabe tid og vil spare udgifter er det svært at give råd

måske ide bare betale denne parkering udgift eller flyt konto ud ad byen hvor det ikke kræver denne her parkering udgift , kunder går jo ikke op i om du har kontor i Østerbro eller du vælger måske Hørsholm eller Solrød Rungsted og du spare en udgift

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 9 ud af 9 (88 indlæg)