Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der en webshop der kan dette, eller hvad gør man ??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg skal starte en onlinebaseret forretning og har nogle ret specifikke krav til den webshopløsning jeg skal bruge.

Hvem eller hvad kan håndtere nedenstående ? 

Jeg skal sælge nogle fysiske varer i en abonoment form. Det skal forstås således, at en kunde tilmelder sig som bruger på mit website og får herefter tilsendt min basis produktpakke.

Ved tilmelding skal det nye medlem tilvælge en slags abonomentservice, hvor de kan vælge imellem ca. 5 forskellige abonomenter.

Kunden skal betale for basisproduktet med betalingskort ved tilmelding og samtidig tilmelde abbonomentet til betalingsservice, hvis de ønsker dette (og hvis dette er muligt).

Efterfølgende vil de modtage en fysisk pakke fra mig med en måneds interval, hvor indholdet afhænger af det abbonoment de har valgt, samt eventuelle tilvalg af yderligere produkter.

Mine medlemer skal have mulighed for, at logge ind på deres medlemprofil på mit website og se hvad de modtager ved næste levering.

De skal have mulighed for at afmelde næste måneds forsendelse, ændre til et andet abbonoment, samt at tilføje ekstra produkter til næste månedlige forsendelse (med ekstra produkter menes ikke flere abbonomenter, men tillægsprodukter som jeg tilbyder).

Såfremt kunden ønsker at bestille mine produkter til levering udenfor deres månedlige leveringer, skal de naturligvis have mulighed for dette. Der skal således være en knap ved bestilling, der skelner imellem, om kunden ønsker at tilføje de valgte produkter til næste måneds levering eller om de ønsker straks levering mod et ekstra forsendelsesgebyr.

Sidst men ikke mindst, vil jeg gerne have mulighed for at præge sitet med mit eget designvalg :-)

Håber nogle herinde kan lede mig videre.

På forhånd tak!

P

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej P

Der er jeg ret så sikker på at jeg kan hjælpe - lige præcis de ting du efterspørger kan klares med en løsning fra WinKAS A/S - og oveni har du så det hele samlet i dit økonomisystem, så det er lettere for dig at drive forretning :)

Du må hjertens gerne smide mig en mail med kontaktoplysninger på rfl@winkas.dk, så vil jeg eller en af mine dygtige kollegaer kontakte dig, så vi kan finde ud af i fællesskab hvordan vi løser dine udfordringer, det lyder i hvert fald super spændende.

De bedste hilsner

René

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)