Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på umbraco hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg har startet et konsulent firma og har i den forbindelse brug for en hjemmeside. På min nuværende arbejdsplads vedligeholder jeg en hjemmeside i umbraco og synes det er nemt at arbejde med. Jeg er ikke teknisk anlagt og har svært ved at sammenligne priser på de forskellige webbureaus hjemmesider.

Jeg har denne template som pdf og photoshop fil og ønsker den skal ligge til grund for siden.

http://static.livedemo00.template-help.com/wt_37539

Jeg har følgende kommentare til templaten:
- topmenu skal kun have et niveau
- kontakt form skal væk
- Elementer på startside skal være lysbilledeshow og de 3 bokse.
- På andre sider skal der kun være tekst afsnit. Magen til "Why choose us"
- Siden kommer til at bestå af i alt 5 sider

Mine spørgsmål er nu:
- Kan I anbefale et webbureau, der lægge dette i umbraco
- Og vigtigst: Hvad tror I prisen vil ende med at være?

På forhånd tak

Morten Olsen

Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Vi vil meget gerne hjælpe dig. Vi har pt. udviklet mere end 100 Umbraco løsninger, så vi har nogenlunde styr på det :-)

Vi har to forskellige måder, at komme videre på

1
Med os som sparringspartner, 4.999,- i oprettelse og 199,- pr måned (webaftale)
Webaftalen inkluderer fri hosting (hos os), fri support pr mail og telefon (spørg om alt - seo, umbraco mv.), guides og undervisning i Umbraco.

2
Vi installerer på webhotel efter dit valg, 11.999,- i oprettelse. Webhotel står du selv for.

Vi anbefaler altid nye kunder at vælge mulighed nr 1 - på den måde følger vi altid vores kunder tæt og sender af og til anbefalinger, tips og tricks til, hvordan de får flere kunder via internettet.

Du er velkommen til at skrive til mig jhe@valeo.dk eller ringe på 30 64 37 90 - så tager vi en snak om det! Du kan selvfølgelig også se mere på vores hjemmeside, www.valeo.dk

Med venlige hilsner
Jonas Henriksen
Partner

Besøg os også på Facebook: www.facebook.com/valeodk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)