Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med modetøj

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg står og skal starte min egen webshop med salg af modetøj og accessories. Jeg ville lige høre om nogen har haft nogle erfaringer med hvor man evt. skal købe sine webshop, og hvordan jeres erfaringer er med at designe jeres webshop. Samtidig kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre hvordan i har startet med at have af betalings systemer i forhold til betaling med Dankort osv. 

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Glenn Pedersen 

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn

De ting du beskriver er jeg helt sikker på kan løses med en løsning fra WinKAS A/S - samtidig giver det dig en masse øvrige muligheder.

Smid mig en mail på rfl@winkas.dk så skal jeg eller en af mine dygtige kollegaer give dig et kald, så vi kan få fundet den helt perfekte løsning til dig.

De bedste hilsner

René

Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn,

Jeg har selv lige fået en webshop med salg af modetøj og forskellige Brands. Jeg har en fysisk tøj butik i Odense. Jeg fik min webshop lavet hos reklamebureau convert, du kan se den her: elleogco.dk, her fik jeg både mine egne designs og de programmeret den bagefter i noget som hedder magento. Jeg bruger Epay som betalingsystem og er rigtig glad for dette. Held og lykke med din webshop.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)