Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udstyr til salgsmøder (pc, projektor m.v.) hvad gør I?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

zartox:
husk at det ofte er sælgeren der er mest i fokus på salgsmøde, ikke nødvendigvis produktet = har kunden tillid til dig, har de også til dit produkt!

NIX!!! Det er KUNDEN der er fokus på ved et salgsmøde. Og jo mere energi der går til at holde styr på teknik, des mindre energi er der til at lytte til kunden.

Venlig hilsen

Hans

Fra Hejnsvig
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælgeren har naturligvis fuld fokus på kunden!!!!

Men kunden har ofte mere fokus på sælgeren end det han præsenterer....

Beklager hvis det kunne misforstå'es! :-)

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads.

Det er nemlig det jeg prøver at foreslå Morten i mit tidligere tråd men han synes det er unaturlig for en sælger at stille op med den til møde...0:)

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for nogle møder vi snakker om?

Er det hvor der er en evt. køber til steder eller 10?

Tilmeldt 5. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

1/ salgmøde

2/ 4+

 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Så ville jeg sige en 17-19" bærbar :)

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Det er KUNDEN der er fokus på ved et salgsmøde. Og jo mere energi der går til at holde styr på teknik, des mindre energi er der til at lytte til kunden.

Venlig hilsen

Hej Hans
Helt enig. Det er KUNDEN som er i centrum

Bedste hilsener
Rolf

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Morten2k:
Jeg skal til at have afviklet nogle salgsmøder, hvor mit software skal præsenteres for kunden på mødet. Jeg skal kunne vise en powerpoint (eller lignende præsentation) samt demonstrere et tool i en browser.

Der brug for mere info for at kunne give dig et svar - som eks.:

1. Har du aftalt et tidpunkt til en præsentation?

2. Dukker du bare op og satser på at de har tid?

ad 1 sørg for at få et tidspunkt og aftal hvor mange deltagere, navn og funktion der vil være tilstede

ad 2 hvis du får besked på bare at komme forbi så forsøg at få aftalt en tid og få deltagerantal og                  funktion oplyst

Nu ved du rammerne for dit møde - hvem deltager navn og funktion - nu vurdere og vælger du metode.

Hvis det er en lille kreds så brug hard-copy beskrivelser og fremhæv fordele og udbytte for kunden

Få afdækket kundens behov for dine ydelser spørg til deres nuværende SW og erfaringer og behov for fremtidige funktioner ect.

Hvis du finder det nyttigt på det første møde så forslå møde 2 hvor du sørger for at der er deltagere med der arbejder med nuværnede SW som du kan  trække på ved en konkret præsentation af SW.
Er der få deltagere så den bærebar er der flere end tre så storskærm!

Undlad at gøre det for komplekst fremhæv de primære funktioner og goodies!  

Hvis behov for det så ring/skriv mail!

God fornøjelse 
 

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig dejligt at se de mange kommentarer. Jeg synes det giver rigtig god mening, at fokus ikke må flyttes over på porjektor, powerpoints og andet - og at det ikke er en træning i brugen, men en salgssituation hvor det kan være nok at at fokuserer på de vigtige funktioner som det skal sælges på - og ikke på om knappen sidder til højre eller venstre.

Der er tale om salgsmøder hvor mødet på forhånd er booket med interesserede leads, og det kan naturligvis lige så godt udnyttes til at spørge ind til hvem der er til stede og hvad de selv har af forventninger.

Jeg tror at jeg vil så lavet en rigtig flot brochure på en 6-8 sider, som man kan gennemgå sammen med kunden, og som fremhæver de vigtigeste funktioner. Så kan den deles ud, uanset hvor mange man er eller hvilke omgivelser, og de kan beholde den når man tager der fra. Hvis de så gerne vil se det kan man have en bærbar med projektor med i tasken.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)