Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PC Direct domænerne sælges

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Gerner Petersen:

Er markedsført for millioner, med en fastansat Multimedia grafiker i 3 år og meget omtale, på nettet og i Aviser. Solgte det første halve år for ca. 22 Mill. uden ansatte!

100 Kr. nej Tak, men tak for tilbudet! 5000,00 Kr. også nej tak

Det er lidt irrelevant ift. at sælge domænerne. Du sælger jo kun domænerne, og intet andet, hvilket vil sige at en evt. køber altså ikke ligefrem vil sælge for 22 millioner kroner det første halve år.

Gerner Petersen:
Ja men det er jo begrænset, men en pressemeddelelse i Computer World, CRN.dk Comon.dk samt lokale TV stationer under De Bergske Blade /Berlingske mfl. og der er omgående trafik.

Hvilken hjemmeside vil ikke modtage trafik hvis der kom en pressemeddelelse hos alle disse nyhedsorganisationer? Det er igen lidt irrelevant, da enhver hjemmeside jo vil modtage trafik med markedsføring på den måde.

Hvad kan PC-direct domænerne bringe af værdi til en evt. køber? Hvis trafikken er begrænset, så er det også begrænset hvad domænet er værd, med mindre de bliver brugt til nøjagtig samme formål som du brugte det til. Problemet med det her er at siderne har været lukket ned siden 2007, og ophørt i 2009. 3 år efter vælger du så at sælge dem, hvilket er fint, men det lyder som om at du forventer noget i omegnen af 100.000+ kroner, hvilket jeg tvivler på at du får, da domænerne alene ikke er det værd mere.

Men du kan jo skrive hvad du mindst forventer at få for dem, på den måde finder de som læser tråden også hurtigst ud af om det er noget de behøver byde på eller ej.

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg sagtens følge, men inden jeg startede markedføringen, gav jeg selv 10.000 Kr. per domæne. Bruges navnet i en IT sammenhæng, er det penge værd. Grunden til jeg købte domænerne, var en retssagsag, med mit eget firma 50/50 %  PRC-Data.dk I starten hed vi PRC-Direct: http://www.google.dk/#hl=da&sclient=psy-ab&q=PRC+Direct+Gerner+Petersen&psj=1&oq=PRC+Direct+Gerner+Petersen&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=12&gs_upl=38258l38258l0l41382l1l1l0l0l0l0l139l139l0.1l1l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=549d4d0d47081daf&biw=1280&bih=905

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

PC-Direct har et godt ry, for såvel private, som firmakunder, så 50.000 Kr. er vel ikke for meget?

Grunden til den hurtige start, af PC-Direct var naturligvis den måde, som kunderne huskede, vor service i PRC Data med mig som ene ejer og tidligere fra 1980 i PRC Components A/S

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Domænerne er ikke noget værd, du er bare den eneste der ikke har indset det endnu.

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå ikke Mala :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=29237

Læs paragraf 12 stk. 2

Det kunne være du skulle lave lidt relavant indhold på domænerne, hvis du mener de har en værdi, eller risikerer du at miste dem for ingen ting. 

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er sust ind for lang tid siden, domænet bliver solgt, eller oprettet igen, når min web master er tilbage: Det blev slettet ved en fejl !!

§ 12. Registranter må ikke registrere og anvende internetdomænenavne i strid med god domænenavnsskik.

Stk. 2. Registranter må ikke registrere og opretholde registreringer af internetdomænenavne alene med videresalg eller udlejning for øje.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke for at være bussemand, men jeg kender flere eksempler, hvor der er blevet klaget via advokat og "køber" dermed har fået domænet for advokatsalæret, og sælger har fået intet.

Værdien af dit domæne vil jeg ikke gøre mig klog på.

Fra Viborg
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Karsten, jeg opfattede det skam også positivt Big Smile

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)