Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man være stolt af sin IQ ?!

Side 10 ud af 12 (116 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Emil Hansen:
Mange tror fejlagtigt at en høj IQ er lig med at man er et omvandrende leksikon, som ved alt om.. ALT! At have en høj IQ, er ikke baseret på informationer i form af hvor mange unger en gråspurv kan få, hvor godt du kan stave eller hvor godt du kan regne - Alene i al fald. Information er noget alle kan tillære sig selv

Nu griner I nok, men da jeg tog min test på Illustreret Videnskab, var der to spørgsmål i den sproglige del jeg ikke kunne svare på, blot fordi at jeg ikke kendte de to ord, jeg har trods alt "kun" boet her i landet i 11 år og der er stadig mange udtryk jeg ikke kender, men jeg tænkte at bare fordi jeg ikke kender ordenes betydning er det ikke ensbetydende med at jeg ikke ved hvordan jeg skaffer den viden... Så jeg gik ind på... Google :P

Fra København
Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Jeg kunne sidde herfra til min Dommedag og være stolt af mine medfødte evner, men det begynder først at være interessant når de bliver brugt.

Fedt indlæg Gita.. En nære ven sagde til mig engang "viden er ikke magt, anvendt viden er"

Fra København
Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:
den mest besværlige ansat han nogen sinde havde haft. Men hvis jeg ville forsætte efter jeg var udlært var jeg selvskrevet til et job med fagtillæg

Hvis Amino var udstyret med en "Like" knap, havde jeg trykket på det :D

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Ja.

Det er meget godt med alt jeres snak om IQ.

Men hvad betyder det der IQ ? Er det en forkortelse ?  Stick out tongue

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Monkey Business:

Karsten Sønderup Hansen:
der en væsenligt forskel på om du har scoret 135/24 eller 135/15

Nu mistede du mig lige Karsten, kan du forklare mig hvad spredningen er for en størrelse...

På mensas hjemmeside kan du læse om emnet.

På denne side er en tabel, hvor du kan sammenligne en ik score ved forskellige spredninger (15/16/24):

http://mensa.dk/faq.xml#spg23

Fra København
Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

(Engelsk) IQ = Intelligence quotient

(Dansk) IK = Intelligens kvotient

Geeked

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror fandt løsning på en højere ik jeg prøvet den samme test 2 gange og forbedret nummer 2 gang mærkbart da man lære af sine fejl og forbedre sig derved

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikael christiansen:

jeg tror fandt løsning på en højere ik jeg prøvet den samme test 2 gange og forbedret nummer 2 gang mærkbart da man lære af sine fejl og forbedre sig derved



Du er ikke lige pludselig blevet 25% mere intelligent Mikael - for det gælder ikke at tage testen to gange efter hinanden. Skriv de første resultat ned på et papir, og tag så den samme test igen om et halvt år, og så hiv papirlappen frem og samlign de to tal. De er som regl meget tæt på hinanden, hvis du ellers er i samme sindstilstand.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Om man må være stolt over sin IQ?

Ja, selvfølgelig må man det!

Den er først gal, når man begynder at prale af den, for så afslører man samtidig sit eget mindreværd!

Sådan ER det bare!

Det kan godt være, at kun de færreste vil anerkende påstanden, og det vil jeg ikke forsøge at hindre dem i.

Jeg vil bare henvise til, at hvis man vil frem i verden, fx som iværksætter, er man nødt først at have følelserne i orden! Har man megen angst, tør man måske ikke starte firma, fordi man er bange for fiasko, fallit, ikke at gøre det godt nok eller hvad ved jeg!

Har man et hidsigt temperament og er nærtagen, fordi man blev kritiseret og tævet som barn, er man nødt til at bearbejde fortidens grumme oplevelser og få ændret sine adfærdsmønstre, for ellers får man ski ikke mange kunder!

Du kan være nok så intelligent, men når følelserne tager over, er du i deres vold og kan glemme alt om, hvordan du gerne vil optræde og opføre dig!

Tænk over det!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Jeg tog engang en IQ-test men fik desværre det svar at jeg dumpede :( 

Hatten af for Niels Henriksen!

Det kræver mod at turde være sig selv! Det kræver mod at vise, hvem man er...

Mod kan man ikke købe, selv om man er nok så intelligent!

Side 10 ud af 12 (116 indlæg)