Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav gratis logo til mig - reference

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Er der nogen der vil lave et logo til mig, og evt. bruge det som reference? Det skal være til mit site coolinfo.dk. Det skal bare være enkelt og unikt. Der skal stå Coolinfo, også skal der være en lille "sjov" ting enten ved et bogstav eller ved siden af teksten, lidt ligesom amino, el. ordogen.com osv, som jeg også kan bruge som favicon evt. 

Jeg vil bare se om der er nogen der har brug for lidt referencer og gerne vil lave et logo gratis, eller om der er nogen der vil lave et af ren kedsomhed. Jeg er ikke villig til at betale 1000 kr. for et logo, der skal bruges til noget hobby blogging. Er der evt. nogen der kender et meget billigt sted man kan få lavet et nogenlunde kvalitets logo, hvis ikke nogen gider at lave det gratis?

På forhånd mange tak :)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fiverr! Gå ind unger grafik sektionen, og tag top rated, eller popularity! Det er mange folk som designer lige efter dit valg, og de giver gerne 5-10 forskellige slags som du akn vælge imellem.

Det kan godt være at den første sælger ikke er perfekt, men så prøv en anden! Til små 5 dollar, er der ikke det store på spil ;o).

Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Tak for svar :)

Jeg har læst om Fiverr men har været lidt i tvivl. Kan du anbefale nogen gode folk? Så ser jeg lige lidt på det, hvis ikke der dukker nogen op der vil lave et til mig :)

 

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gratis logo... God ide for en virksomhed som ønsker ref

Jeg håber ikke nogle bestemte aminoer begynder skrive dum bemærkninger for ødelægge din tråd!
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt vil jeg ikke betale så meget for hobby blogging. Jeg håber ikke der er nogen der vil spilde sin tid på at ødelægge tråden. Hvis ikke der dukker nogen op der vil lave et gratis, prøver jeg bare med fiverr :)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gode erfaringer med v3_Lily fra Fiverr, som har lavet flere logoer for mig :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

bare af ren nysgerrighed, hvad vil du blogge om, en bestemt genre eller vil det være forskellige emner

vh kenneth k

Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth k:

bare af ren nysgerrighed, hvad vil du blogge om, en bestemt genre eller vil det være forskellige emner

vh kenneth k

Det er ikke kun et bestemt emne men der er flere forskellige emner. Jeg vægter dog mest på et af emnerne og blogger nok mest om det. Jeg vil ikke afsløre hvad emnerne er, men jeg laver et indlæg her på Amino for at få feedback på siden når den er færdig :)

 

Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene :) Er der noget man skal være opmærksom på når man bestiller hos Fiverr? :)

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)