Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdager drastisk fald i google! Hvad gør jeg?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har også en side i rygekategorien, som har ligget sammen med din ecigaret side i Google, jeg har også lige opdaget tidligere  i dag at den har fået et spark af Google. Så du er ikke den eneste der har haft den fornøjelse. 

Som bonus info kan jeg oplyse at jeg også har en anden side, der også er blevet smidt godt tilbage, på alle sine keywords, jeg har ikke gjort noget ved nogen af siderne her på det sidste der skulle kunne forårsage faldet i placeringen.

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant, må jeg spørge hvilken side du har? Jeg gad ikke lige bringe det på banen før, men jeg har også en anden side: mycomfort.dk. Der har vi også opdaget at vi ranker helt anderledes og med helt andre sider end førhen hvilket vi syntes var mega mystisk. Måske leger google lidt for tiden, hvis du også siger at du for nylig har oplevet ændringer på dine sites. 

Til Mikael: Spændende program du linkede til, det vil jeg kigge nærmere på.. Det ser ud til at kunne en del af at være et gratis program.

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

"Derudover undre jeg mig hvordan en side med denne beskrivelse kan ligge i toppen:

 

"16. okt 2011 – E-cigaretten giver samme nydelsesoplevelse som en ægte cigaret. Det føles derfor ikke som om man er på rygeafvænning. Hvis ellers det er ..."

 

Hvorfor undre det dig ?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)