Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger virksomhed som ønsker gratis website

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er i gang med at uddanne mig til Web-integrator, i Aarhus C.

Vi skal i uge 11, 12, 13 og 15 have et virksomhedsprojekt, hvor vi skal lave et website for en virksomhed.

Websitet er gratis - dvs. arbejdskraft og produkt er gratis, domæne og webhotel skal virksomheden selv stå for.

Men jeg søger altså derfor en virksomhed, som er interesseret i at få et gratis website.

Virksomheden skal i de 4 uger, kunne mødes med mig nogle gange på min skole i Kannikegade, Aarhus C. Virksomheden skal være beliggende i Aarhus/omegn.

Hvis det lyder interessant for din virksomhed, så send mig en PM og fortæl om din virksomhed, og hvad du forventer af et website. Det er vigtigt for mig at det er en virksomhed der er seriøs omkring projektet, og som har tænkt sig at bruge det færdige website - da referencen er vigtig for mig.

Hvis du vil se mit tidligere arbejde, så kig forbi mit portfolio lonniejacobsen.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot portfolio. Du skal nok finde en virksomhed :)

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 5. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Min virksomhed ligger i Odense og er interesseret i en website. Jeg kan møde med dig i Århus. Kan det lade sig gøre ? Jeg har betalt for domæne og webhotel men website er ikke færdige

Hoang

hjemmeside:  marsi.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg skrev i indlægget må du gerne fortælle noget om dit firma, samt hvad du forventer af websitet. Jeg skal bruge noget information for at vide om det er et website der passer til mit projekt.

Fra Randers
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lonnie

Jeg har lige sendt dig en pb :) 


Side 1 ud af 1 (5 indlæg)