Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Magento eller Joomla?

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres input.

Nu er jeg forvirret (mere end jeg var). jeg har fået afvide at med magento er der flere muligheder.... Men du siger at der ikke kan laves Blog med den?.. har fået afvide joomla er fint, men magenta er fremtiden inde for webshop.

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er bare mig der forklare det dårligt da det ikke er min stærke side det her. men det der stod i det tilbud jeg har modtaget står der Joomla CMS -Redshop er det så virtuemart?

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lind3100

redshop er en stor webshop der er større end VirtueMart.

dvs. redSHOP er en løsning til Joomla og Virtuemart er en anden.

redSHOP er der større udvikling på og nemt med support, da de snakker dansk.

Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil dog være afventende med redSHOP, da der kommer hele tiden en lind strøm af opdateringer. Den er forholdsvis ny og under stadig udvikling.

Det har i hvert fald frustreret mig, fordi redSHOP kunne blive et stærkt alternativ til Virtuemart.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

redSHOP er allerede markant mere solid end Virtuemart - og os som har lavet mange VM løsninger ved også for træls det er når der ikke kommer nye opdateringer selvom der er kritiske problemer - så tillad mig at synes at konstant udvikling er en god ting :)

redSHOP 1.1.10 udkommer inden for den næste uges tid som sidste release i 1.1 serien og så kommer den næste først med redSHOP 1.2b som bliver en beta releate på 1.2 serien om 8-10 ugers tid.

Her kører vi så i public beta ind til den er stabil og så udgiver vi den endeligt.

Dvs. den "gamle" 1.1 serie forbliver aktiv som den stabile i mens nye feature og sjov går i den nye indtil den rammer stabil og så starter forløbet forfra med 1.2 og 1.3 og fremdeles.

Vi har rundet de første 135.000 mandetimer i udviklingen af redSHOP pt. så vi er ret langt og med 85 plugins og 34 moduler samt ekstra add on komponenter og et hav af 3. parts udvidelser så er vi ved at være rimeligt langt omkring ;)

Du kan ogaå se lidt fra backenden på vores Wiki -> http://wiki.redcomponent.com/

 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

følger lige med her, syntes redshop lyder spændende :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil helt klart gå med Joomla..... Og om det så skal være Virtuemart eller Redshop, tjaaaae. Jeg vil nok tage Redshop.
- Dansk produceret
- Dansk support
- Mange indbyggede faciliteter som gør det nemt at bruge

Hvis du har brug for yderlige ting eller drøfte det med mig, så klik ind på www.ritterdesign.dk og skriv til mig via kontaktformularen. Så kan jeg rådgive og guide dig till, hvad jeg syntes er bedst.

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

redSHOP er allerede markant mere solid end Virtuemart - og os som har lavet mange VM løsninger ved også for træls det er når der ikke kommer nye opdateringer selvom der er kritiske problemer - så tillad mig at synes at konstant udvikling er en god ting :)

redSHOP 1.1.10 udkommer inden for den næste uges tid som sidste release i 1.1 serien og så kommer den næste først med redSHOP 1.2b som bliver en beta releate på 1.2 serien om 8-10 ugers tid.

Her kører vi så i public beta ind til den er stabil og så udgiver vi den endeligt.

Dvs. den "gamle" 1.1 serie forbliver aktiv som den stabile i mens nye feature og sjov går i den nye indtil den rammer stabil og så starter forløbet forfra med 1.2 og 1.3 og fremdeles.

Vi har rundet de første 135.000 mandetimer i udviklingen af redSHOP pt. så vi er ret langt og med 85 plugins og 34 moduler samt ekstra add on komponenter og et hav af 3. parts udvidelser så er vi ved at være rimeligt langt omkring ;)

Du kan ogaå se lidt fra backenden på vores Wiki -> http://wiki.redcomponent.com/

Der kom du mig i forkøbet Ronni! :)

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør dig selv den tjeneste og lad vær med at bruge Joomla.

jeg har arbejdet med Joomla i mange år, og vil selv betragte mig som ekspert i det. Så jeg er er rigtig glad for joomla, men det er et CMS og ikke en webshop....

Jo,du kan lave det til en webshop, MEN det kræver mere arbejde end Magento, at få det til at se godt ud.

Brug din tid fornuftigt, og vælg en decideret webshop løsning

IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er Joomla Ekspert.

Jeg ved at Joomlas template engine er _markant_ mere strukturet, moderne og tilgængelig end Magento's.

Så hvis det handler om at få shoppen til at se ud som du gerne vil så er det langt nemmere i Joomla end i Magento.

Så det er nok ikke den parameter du skal vælge Magento på :)

Fordelen ved at have en webshop integreret i et CMS er at du får 9000 udvidelser ved hånden som kan alt muligt mellem himmel og jord som du kan integrere - det er ikke helt tosset i forhold til content delen og det tæller immervæk en del når du skal arbejde med SEO på lang sigt.

Efter min mening er GPL versionen af Magento eller ikke voldsomt interessant - så hvis du vælger Magento skal du næsten vælge enterprise versionen og så følger der altså et prisskilt med på 12.500 USD om året i licens.

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)