Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til et patenteret system med 100% succes rate.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er produktet ?

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej QRSecure

Lyder som en spændende ide du har. Jeg tænker også vækstfonden, som en af de øvrige her i tråden nævner. De fokusere på koncepter med potentiale, men også gerne noget der er høj teknologisk og som er/kan patenteres - umiddelbart udfra hvad du skriver lyder det til at din ide falder ind under dette.

Vejen til vækstfonden går via bankerne - så prøv at tag dialogen med nogle af de banker der er tilknyttet (fremgår af VF's hjemmeside). Selvom bankerne ikke er særlig dygtige / flittige til at bruge mulighederne der ligger her (Desværre bitre erfaringer jeg selv har) så vil jeg stadigvæk mene at det kan være den rette vej for dig. Udfra det du beskriver lyder det til, at du stadigvæk er i opstarts fasen. Her får du svært ved, at få Business Angels til at involvere sig - igen som en anden i tråden skriver, her forventes der ofte at virksomhederne er nået noget længere.

Men du kan overveje at kontakte de enkelte Business Angels netværk som du finder her: http://www.dvca.dk/index.php/sog-kapital/sog-kapital/ 

De stiller dog lidt højere krav til beskrivelse af din ide end du har givet her - blot et venligt hint ;-)

Held og lykke med dit projekt :-)

Mvh. Jannik

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
hvor skal politiet ,advokater,dommer, staten så tjene deres milioner på borgerne.

staten er den største smiley bedste tyv

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Qrsecure Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille Flemm. Hvad mener du? :)

Jannik79, det er personer som dig der gør amino det rette sted for iværksættere. Tusind tak for den hjælp du har delt med mig.

Til alle vil jeg også sige tak for at i gider tage jer tid til at hjælpe mig videre.

Det betyder ikke at jeg lukker for indlæg  :)

 

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt :-) Jeg ved hvor svært det kan være at finde investorer / risikovillig kapital, så det er bare med at afsøge flere veje.

Igen held og lykke med det hele - håber du finder den rette investor.

Mvh. Jannik

Fra Smørum
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Qrsecure

Jeg har med interesse fulgt denne tråd

Jeg er ofte i kontakt med diverse mulige investorer og jeg vil gerne prøve at bringe din virksomhed et niveau op - jeg kan ikke garantere at jeg kan formidle kapital, men vil meget gerne gøre en indsats da jeg syntes det lyder som et spændende projekt

Opret dig dig : http://www.investeringsagenten.dk/investeringskapital-findes bare lige med de mest nødvendige oplysninger. Så ringer jeg efterfølgende til dig ligesom jeg også gerne underskriver en NDA med henblik på at se din forretningsplan

Lad mig høre fra dig

bedste hilsner

www.investeringsagenten.dk Kapitalformidling | www.investeringsauktionen.dk Køb, sælg og byt investeringer

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Qrsecure Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

InvesteringsAgenten:

Hej Qrsecure

Jeg har med interesse fulgt denne tråd

Jeg er ofte i kontakt med diverse mulige investorer og jeg vil gerne prøve at bringe din virksomhed et niveau op - jeg kan ikke garantere at jeg kan formidle kapital, men vil meget gerne gøre en indsats da jeg syntes det lyder som et spændende projekt

Opret dig dig : http://www.investeringsagenten.dk/investeringskapital-findes bare lige med de mest nødvendige oplysninger. Så ringer jeg efterfølgende til dig ligesom jeg også gerne underskriver en NDA med henblik på at se din forretningsplan

Lad mig høre fra dig

bedste hilsner

Tusind tak for dit indlæg/interesse.

Jeg har d.d oprettet en "profil" på jeres hjemmeside.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

De bedste hilsner

Emil Tarding

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)