Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg fatter simpelthen ikke, at nogen kan være så dumme

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg fået en mail to gange, hvor de beder mig logge ind og opdatere min bankkonto. Opsætning og tekst i mailen er bare det grimmeste, og billedet er utydeligt af h... til. Jeg fatter bare ikke, at nogen kan finde på at sende sådan noget ud og tro, at folk hopper på den :) Her er lige et screenshot af mailen. Og så skriver de "Du har 24 timer eller din konto bliver lukket" - jeg undres virkelig :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46504
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er også blevet beæret med den. Det værste er der sikkert er en og anden der kan finde på at logge ind - men ja - kors hvor er den elendig - Og så er vi jo lidt heldige med vores specielle æ, ø og å som de ikke kan håndtere fjolserne - Jeg sendte min videre til Nordea som er min bank med mailens properties som de eller politiet hvis de vil bruge tid på det, kan bruge til at spore IP osv. De sagde tak og ville reagere

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kitt.

Ja, det er utroligt at disse mails bliver ved med at florere, men det er åbenbart umagen værd for svindlerne, ellers ville det vel stoppe ret hurtigt.

Jeg tror desværre at mange mennesker er alt for autoritets tro og at en del derfor falder i fælden.

Vh Tom

Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Dscartech I/S Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Den mail har vi også modtaget, endda to gangeTongue Tied

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lader til, den er "om sig", og ja, jeg tænker jo også, at nogle desværre kan finde på at åbne den pga. den der trælse autoritetstro.

John - det var da en god idé at sende det videre til Nordea :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kitt:

Det lader til, den er "om sig", og ja, jeg tænker jo også, at nogle desværre kan finde på at åbne den pga. den der trælse autoritetstro.

John - det var da en god idé at sende det videre til Nordea :)

Det er endnu bedre at sende den til Politiet.

Køb ren argan olie her

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det må man sige :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

jeg har også fået sådan en , men man skal melde den til nordea skal man ikke det?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg nu ikke læst nogen steder, at man skal :) Vi får jo så meget - der kommer også ind imellem nogle mærkelige mails fra Paypal, hvor vi skal bekræfte  - HÅBER vedkommende da, at vi tror, vi skal :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Ja paypal ja! jeg har også fået opkalds fra den såkaldte paypal ang min konti:)

jeg skulle bekræfte et eller andet....

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)