Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

samarbejdspartnere søges syerske/konstruktør søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er udd. tekstilformgiver fra DK`s designskole og står for ENDELIG at skulle realisere min årelange drøm indenfor mode/beklædning.

Jeg ved hvad jeg vil med hensyn til udtryk og selve designet, men mangler et godt langtids sigtet samarbejde med en superdygtig konstruktør/syerske der også drømmer om at søsætte et nyt brand.

Eksklusivitet, kvalitet og funktion er nøgleord sammen med et unikt udtryk.

Vi starter helt fra bunden af - jeg trykker/maler tekstilerne efter eget concept - har defineret stil/kvalitet/formgivning/styles. Det er mig der står for design/formgivning!

Jeg ønsker et samarbejde med en top prof. konstruktør der kan hjælpe mig med tilskæring og opsætning af mønstre til produktion og top prof. syerske så vi kan gå ud og tage bestillinger og vokse sammen fra a til z.

Ønsker mig en sød og lige til samarbejdspartner der brænder for at komme frem og videre!

Brands der inspirerer mig (bare for at give dig en ide om hvor vi bevæger os hen imod): Free People/Ambre Babzoe/Hale Bob/Benedikte Utzon/AJ117 m.fl

Hvis disse mærker også tiltaler dig og du BRÆNDER for at få et nyt brand op at stå fra scratch så skriv til mig! :)

Jeg har lille værksted i eget hus i Nordsjælland.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder som et spændemde projekt og kontakt mig gerne, for yderlig info. 

Jeg har de gamle tilskærings tekniker i baghovedet og bruger nye værkstøjer/ cad cam programmer. Dermed bevares det gamle håndværk, optimale pasform men tilpasset vores tid industriel beklædning.

 Jeg går ud fra str. standarder der er opdateret og baseret på dybdegående analysere og gennemsnitberegninger af kvinder, mænd og børn lavet af eksperter. Jeg følger med udviklingen indenfor standardisering og str.

 Min store passion er mode og produktudvikling af designertøj. Jeg vil lave kvalitetstøj med god pasform.

PAJPATTERNS BAGGRUND
PAJPATTERN BLEV GRUNDLAGT I ET ØNSKE OM AT LAVE MERE KVALITETSBEVIDST KONSTRUKTION.
KVALITET ER FOR MIG GENNEMARBEJDET PRODUKTER, OG IGENNEM KURSER AT HOLDE MIG ORINTERET OM NYESTE STANDRAD MÅL OG UDVIKING I BRANCHEN.
KOMMUNIKATION ER EN STOR DEL AT GOD PRODUKTUDVIKLING, OG EN VIGTIG DEL AF MIT ARBEJDE. BÅDE ET KUNNE FORSTÅ DESIGNERENS IDEER OG AT OMSÆTTE DEM TIL FORSTÅELIGE DOKUMENTER FOR PRODUKTIONEN, SOM OFTE FOREGÅR I ØSTEN, OG DERMED I EN ANDEN KULTUR. 
MIT MOTTO ER "ALT HVAD DER KAN MISFORSTÅES, VIL BLIVE MISFORSTÅET I PRODUKTIONEN" DERFOR SKAL ALT FORKLARES I DETALJER OG GERNE MED TEKNISKE TEGNINGER OG HOW TO MEASURE (MÅLE TEGNINGER) SOM FREMMER FORSTÅELSEN.
IGENNEM UNDERVISNING BLIVER JEG HELE TIDEN UDFORDRET PÅ MIN GRUNDVIDEN OG DETTE FREMMER MINE PRODUKTER.

Jeg har en fitting garanti, det vil sige, mine priser incl. tilretninger.

kontakt mig for yderlig info. 

www.pajpattern.dk

28359427

mail@pajpattern.dk

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for svar - jeg gemmer din adr :) pt. har jeg lavet en aftale med et syværksted - men man ved jo aldrig...;)kh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)