Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode idéer til min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg er sammen med en kammerat ved at udvikle hjemmesiden www.pizzabasen.dk

Det er egentlig bare en simpel guide, folk fra Århus området kan benytte sig af, når de vil bestille en pizza uden at skulle gøre det via just-eat.

Vores side har derfor den nødvendige information herunder telefonnummer og menukort på hvert enkelt pizzeria i Århus.

Siden er stadig under opbygning, og forsiden er endnu ikke færdig, men vi føler at siden sagtens kunne have brug for flere detaljer omkring pizzeriaerne, men det eneste vi kan komme på ville få et kort over hvor stedet ligger. Derfor må folk gerne kommentere sidens funktion og evt. komme med idéer.

God aften til jer alle :)

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hp176

Måske I også kunne lave en smiley oversigt?



Søs

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja en smiley rapport er altid godt, men hvis der findes andre lign. ting som en trustpilot rate eller lign. så kunderne kan se hvad de evt. har fået af karakterer derinde.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en fin idé med siden. Kunne være godt med et billede af pizzariaerne ved kontaktprofilerne, men det er nok for meget arbejde :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Et google kort kunne måske også være godt , måke ikke alle der ønsker bragt ud  ... også ellers den med et link til deres smiley rapport er også god


/ Claus

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker dig virkelig held og lykke. Det bliver svært at konkurrere med Just Eat. Men mon der ikke er plads til en mere på markedet.

Fin ide Smile 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Århus
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altid dejligt at se konkurrencelysten ikke er død, når der er gejst til at lege med en så stærk markedsdominerende spiller som Just-eat.

Men en lille ide, kunne være at give brugerne mulighed for at share en "like" på facebook og så lade disse shares give en opsamling ud for hvert enkelt pizzaria. Dette kombineret med ideen om deres smiley status og måske samarbejde med trustpilot vil være med til at give stedet bedre troværdighed. 

Brugernes "like" vil også højne trafiktallet til portalen - det kan hjælpe på jeres mulighed for at tjene lidt på bannere mv. 

Go jagt på markedsandelene :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)