Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM, hvad skal jeg vælge

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 5
Fra  AKTIS engineering Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en virksomhed under opbygning og med flere hundrede kunder emner i kartoteket. Vi skal have etablere en web baseret CRM løsning som bla. skal optimere salgsprocessen. Har du erfaring hører jeg meget gerne.

Lars

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Selv kan jeg anbefale Zoho CRM. Den findes i en gratis udgave op til 3 brugere. Hvis i samtidigt anvender google apps så er Zoho CRM integreret med denne.

Har dog også set flere tråde herinde hvor folk anbefaler www.podio.com - har dog ikke selv erfaringer med dette produkt men syntes det ser lovende ud.

Mvh. Jannik

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du er velkommen til at se om der er et program du kan bruge på start-base

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg kan se at du søger efter et CRM system som kan optimere jeres salgsproces. I den forbindelse vil jeg ligge et link til CRM systemet ClickMate som er igang med at udvikle. Vi er kommet til den face, hvor vi skal bruge nogle referencekunder. Vi vil derfor gerne hjælpe jer i gang med brugen af ClickMate CRM i jeres virksomhed.

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Hvad er dine krav?

Hvad er antal brugere / sælgere som skal arbejde?

Skal i udarbejde tilbud mv. eller ordre direkte ? 

Kort : fortæl lidt om jeres processor.

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du leder efter et rimeligt simpelt system så prøve at se på Highrise fra 37signals Det koster $24/md og de har også nogle groupware produkter som kan være interessante med dine ingeniører.

Jeg har brugt Highrise i et par år med et par tusind kontakter i systemet og er glad for det, men det kommer jo an på hvilke CRM  behov du har

Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 5
Fra  AKTIS engineering Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smith

Jeg er grøn på området og har ingen krav, men ønsker at finde ud af om et CRM system er løsningen for mig?

Vi er kun 2 brugere og en kikker, samt 300 kundeemner. Idag bruger jeg outlook til opfølgning, noter, adresser mail og til udsendelse af breve. Vi bruger E-conomic til finans. 

Venlig hilsen

Lars

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Vi er i øjeblikke igang med at lave en 2 vej integration til e-conomic, men skal bruge en virksomhed til at test dette og komme med nye ideer og behov.

Du kan prøve at oprette en demo version af Clickmate CRM, så kan du med selvsyn tjekke systemet ud.

Hvis du ønsker at teste clickmate CRM med integration til e-conomic, kan du kontakte Jakob på telefon 8734 5674, så kan jeg åbne for adgangen hertil.

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg kan se, at du bruger e-conomic til regnskabet. Måske er du klar over det, men der er udviklet CRM-apps, som kan integreres med regnskabsprogrammet.

Jeg er ikke nogen CRM-haj, så jeg kan ikke rådgive om, hvilken der er bedst, men måske nogle af de andre amino'er kan det Smile

Mange hilsener

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 5
Fra  AKTIS engineering Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sisse

Tak for tipset.

Venlig hilsen

Lars

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)