Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investorer søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogle der kan hjælpe mig??
Jeg arbejder på at skulle overtage en webshop der har eksisteret i tre år. Derudover skal jeg åbne en fysisk butik der sælger de samme produkter. For at alt dette kan lykkedes mangler jeg et kapital på mellem 30-40.000 kr.

Hvis det kan lykkedes at finde en der vil skyde den sum i min forretning, forstiller jeg mig at afdrage i 24 måneder med x antal kr, som vil få det tilbagebetalt beløb op på det dobbelt af lånebeløbet.

Håber der er nogen derude der er friske, ...... Skriv gerne
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at spørge din bank om de kunne være interesseret i at hjælpe dig? Det beløb du efterspørger burde ikke være urealistisk at kunne låne i banken - og det vil klart være den billigste løsning for dig :-)

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper
Ja har været i banken og det er desværre ikke muligt... Derfor jeg spørg herinde, tænkte det kunne være der var en der gerne ville tjene nogle nemme penge.
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ekkir

Jeg vil umiddelbart give det samme råd som Jesper - har du prøvet flere banker? Jeg vil mene hvis du kan dokumentere/sandsynliggøre at du er i stand til at betale xkr og indenfor ex. 24 mdr. tilbagebetale beløbet så vil de fleste banker være med i den størrelsesorden.

Alternativt kan du forsøge dig hos en af LAG ordningerne (Nu ved jeg ikke hvor du er placeret geografisk, men det kræver din virksomhed ligger i et af LAG områderne - men de er i det meste af DK, dog ikke i storbyerne, deraf navnet/visionen for ordningen). De støtter mindre projekter - der er dog nogle kritierier du skal opfylde, men det kan du læse meget mere om på de specifikke LAG sider, nedenfor er oversigten for Sjælland:

http://www.landdistriktsprogram.dk/sjaelland.aspx?ID=39376

God jagt ;-)

Mvh. Jannik

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der virkelig slet ikke nogen der kan hjælpe???
Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
30.000 - 40.000 er INGEN penge. Banker vil have sikkerhed. Og kan du ikke låne så få penge, er din ide og koncept ganske enkelt ikke ordentlig gennemtænkt. Eller måske uholdbart i forhold til bankens vurdering. En dygtig iværksætter har ligeledes lidt opsparet så man kan vise banken eller andre investorer initiativ! Så kan du ikk selv stander pengene - ud og spar dem op og så igang på et senere tidspunkt!

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes ikke nogle nemme penge !!! Bor du i lejelejlighed? ... Hvad arbejder du med nu ? Og hvad skylder du ellers i banken?

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg invistere skam osse af mine egne penge, men mangler blot de sidste. Grunden til at jeg ikke kan låne i banken eller andre banker for den sags skyld, er at jeg for nogle år tilbage gik ned med en forretning i en anden branche. Det er skam ikke fordi ideen ikke er god eller gennemtænkt.

Skriv hvis du vil hjælpe
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er ikke tilhænger af alle disse kvik lån man stort set kan få på sit blanke ansigt, men i din situation vil det da være en bedre mulighed end og betale nogen andre dobbelt op - godt nok tager de sig rigtig godt betalt for disse typer lån, og derfor vil jeg til enhver tid gå i banken, men stadig er det billigere end at betale en anden dobbelt op :)

Go aften

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

VILLE DU LÅNE 100kr ud till en du ikke kender. ren jøde snak

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)