Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værktøj til bruger analyse

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med Jer,

 

Jeg er på jagt efter et godt program til at analysere mine brugers adfærd med. Altså hvor kommer de fra, som handler etc.

 

Jeg ved at google tilbyde dette, men hvad er alternativet?

 

Nogle som har gode erfaringer?

 

MMARK

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil klart anbefale dig at kigge på ikke-gratis værktøjer, da de er langt mere fleksible end Google Analytics etc.

Der er mange på marked, jeg har kun erfaring med Instadia ClientStep (www.instadia.net) samt Omniture SiteCatalyst (www.omniture.dk). Det er nu blevet slået sammen til ét firma, så ringer du til den ene ringer du også til den anden :)

PS: Kender dem via mit arbejde, arbejder nemlig hos Omniture Danmark :)

Fra Kirke Eskilstrup
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi benytter udelukkende CrazyEgg, http://crazyegg.com/

De giver et grafisk billede af hvor dine besøgende på din hjemmeside klikker.

Håber det kan hjælpe dig.

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Har i en update på dette indlæg? Hvad findes der i dag? Nogle gratis værktøjer som er væsentligt bedre end Analytics? Hvad kan i anbefale i dag?

 

Mvh. Esben Gadsbøll.

Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke nogle gratis værktøjer.

Argumenta har udviklet et stærkt og enkelt værktøj til at tage temperaturen på kundetilfredshed, kundeloyalitet, medarbejdertilfredshed medie- og web surveys og meget mere.

Lær dine kunder og medarbejdere endnu bedre at kende. En undersøgelse er med til at kortlægge tilfredshed og utilfredshed enkelt og operativt og giver mulighed for at prioritere konkrete indsatsområder.

Du kan med vore surveys nemt og enkelt skabe præcist de rapporter direkte online,
inklusive diverse krydstabuleringer.

Læs mere på http://www.surveydenmark.dk/

Mvh.

Martin Timm

Argumenta

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa

 

På min blog har jeg omtalt forskellige trackingværktøjer. Det er et ældre indlæg og når jeg får tid kommer der en ordentlig og detaljeret oversigt på www.Webanalytiker.dk/tracking/udbydere/ men der må i have lidt tålmodighed.

Se i mens på http://googleanalyser.blogspot.com/2008/04/hvilke-muligheder-for-tracking.html

Jeg kan supplere med at Indextools er blevet Yahoo! Web Analytics og i løbet af første kvartal 2009 burde det være muligt for alle at få en gratis konto. Omniture kan mange ting, men er også i den klart dyre ende, så det vil jeg i højere grad anbefale virksomheder som har mulighed for at øge omsætningen betydeligt (dvs. har et meget stort marked på nettet). De gratis produkter bliver stadig bedre, og Google Analytics fik fx flere nye features d. 22. oktober, som har hævet niveauet betydeligt. Jeg tror i øvrigt jeg mangler Netminers på listen. Det er et dansk firma, som leverer et godt produkt til en lidt billigere pris en Omniture. Det er dog igen noget andet man får hos dem, både positiv og negativt. På den positive side er en billig integration med survey, så man kan lave en adfærdsbaseret brugeranalyse.

Jeg vil derfor anbefale at næsten lige meget hvad, så start med et gratis værktøj. Find ud af hvad der er godt og skidt, og vigtigst af alt - hvad du savner. Undersøg derefter hvad de værktøjer der koster noget kan i forhold til, og overvej om det større udbytte er investeringen værd.

Hilsen Jacob

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Woopra analytics giver også et godt billede over hvor dine besøgende kommer fra, på internettet og geografisk med nogle sjove features, og så kan du se hvordan de bevæger sig på siden og hvad de laver LIVE.

(Det er en betaversion, og skal ses som supplement til andet analyseprogram)

 

 

Mvh Jonas

Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du kan få det på www.woopra.com

 

Der er dog lidt ventetid, da man skal godkendes.

 

Mvh Jonas

Fra København SV
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Perfekt!

Tak for tippet.

 

Mvh. Esben Gadsbøll

www.WhiteAway.Com

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)