Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel bruger du til små sites, splogs mv.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde tidligere MlHosting.dk, men skiftede til Meebox fordi at det var langt billigere når man har flere små domæner.
Meeboxs kundeservice er nærmest online 24 timer i døgnet, og jeg anbefaler dig dem klart! 

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver Weiss Krogh:

Er det nogen der har erfaringer med hosting på webhosting.dk?

 

Jep. Det fungerer upåklageligt og de svarer hurtigt på spørgsmål. Jeg ville dog vælge f.eks. Meebox eller Unoeuro, da deres system simpelthen er nemmere at finde ud af etc.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man har købt sit domæne hos én registrator og gerne vil flytte det over til fx. meebox, klarer de så selv flytning af domæne indbyrdes? 

Det kan godt være at jeg spørger dumt, men jeg er forholdsvis grøn indenfor dette område.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver Weiss Krogh:

Hvis man har købt sit domæne hos én registrator og gerne vil flytte det over til fx. meebox, klarer de så selv flytning af domæne indbyrdes? 

Det kan godt være at jeg spørger dumt, men jeg er forholdsvis grøn indenfor dette område.

Gud hvor er det sjovt at jeg har oplevet rigtig mange personer i dag, som siger at de er ''grønne'' indenfor et område, haha ;).

Meebox klarer flytningen af dit domæne, men du skal selvfølgelig selv tage backup af dine filer og overføre dem selv ;-)

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Fra Århus
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar! 

Har ikke rodet med webhosting før, så synes ordet grøn beskrev min kunnen inden for dette område, ganske fint ;)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

www.gratisdns.dk for DNS, www.netplads.dk (samme firma) for webhosting, og Google Aps for email.

De store har måske mindre nedetid, men så har de så mange andre problemer, så nedetid bliver det samme, som fx når TDC ikke kan finde ud af at løse et simpelt problem.

Dog kræver gratisdns/netplads, at man kan en lille smule omkring teknik.

Hilsen, Robert

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle Jeres svar. Det lyder ikke som om Meebox er et helt dumt valg.

Jeg har også kigget lidt på f.eks. Unoeuro, men synes ikke jeg kunne se, om man kunne have flere domæner tilknyttet.

Jeg bruger iøvrigt selv Redhost til mine mere vigtige sider, hvilket kører fint og supporten er god.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Bidault:
Jeg har også kigget lidt på f.eks. Unoeuro, men synes ikke jeg kunne se, om man kunne have flere domæner tilknyttet.

Det kan du ja...:)

Kan selv varmt anbefale Unoeuro, som jeg har brugt i flere år nu.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Bidault:

Tak for alle Jeres svar. Det lyder ikke som om Meebox er et helt dumt valg.

Jeg har også kigget lidt på f.eks. Unoeuro, men synes ikke jeg kunne se, om man kunne have flere domæner tilknyttet.

Jeg bruger iøvrigt selv Redhost til mine mere vigtige sider, hvilket kører fint og supporten er god.

ved unikke ip er Unoeuro billigere , men det koster korrekt lidt mere vis ønsker tillægges domæner og vis  ikke går op i det med ip , er det jo en lille ekstra udgift at ligge hos Unoeuro,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)