Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studerende søger job

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en dreng på 19 år som søger et job. Til daglig studerer jeg på HTX i Holstebro på 3. år.

Jeg har kørekort B og er glad for at køre, så hvis der er nogen, som mangler en afløser som kurer eller andet, har det stor interesse.

Ellers har alt fysisk arbejde også interesse, hvis det er omkring Holstebro-området.

Jeg kan arbejde på eftermiddage og aftener i hverdagen og derudover stort set alle weekender. Efter sommerferien kan jeg også arbejde fuldtid, hvis der er mulighed for dette.

Mvh. Anders

Tlf.: 50909578

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender lige tråden til tops Smile

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Anders,

Hvad har du tidligere lavet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders. 
jeg har i snart 1 år arbejdet med et koncept der gerne skulle være klar til 1 april og vi står og mangler folk der kan hjælpe os i de midtjyske byer. jobbet kommer til at foregå i eftermiddagstimerne  typsik 3-6 timer i ugen måske mere. 
kontakt mig her, eller pr mail hvis det kunne have din intresse så kan vi lige tage en lille snak.. 
 

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin

Af tidligere jobs har jeg været servicemedarbejder i et supermarked og opvasker på en restaurant. Derudover har jeg også arbejdet en del med affiliate, både Facebook Ads og prissamlingssider som du kan se i min signatur.

Har skrevet en PB til dig Claus :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Hvis du har karakteren 10 eller højere i skriftlig dansk på dit seneste karakterblad, så kan du søge ind som freelanceskribent hos mig.
Du kan læse mere her: http://www.hvadvildusigetilhvem.dk/skribenter-sges/ (bemærk scrollbaren).

Der er pænt gang i salget af billige tekster for tiden, så du skulle ret hurtigt kunne få noget at rive i.

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)