Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM aktier

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Ja lige nu...men jeg snakker nu mere som helhed....Som skrevet, så anbefalede jeg en aktie tilbage i efteråret i kurs 40.15, idag endte den i 59.70 og det er vist ikke mange aktier der kan prale af en bedre procentstigning end Apple siden 2009.

korrekt ikke alle stiger lige meget lige nu 

det er nok ikke nu man skal købe for lige nu stiger , men jeg må erkende tallet dine er ekstrem gode , tal dine , men generelt overrasker det mig at generelt ser alt lige nu ud til at vækster USA , tyskland , Norge og flere andre lande stiger alt , jeg ser ikke de samme stigninger danmark men det håber jeg på snart kommer 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Salg af deres produkter eller ?

Tilmeldt 24. Sep 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hmm Apple var i kurs 90,75 den 2-1-09 og lukkede idag i 568,10. Hvordan kan i få 40,15 til 59,70 til at blive bedre end Apple. Bare den stigning der er i Apple i år er næsten bedre end jeres mlm også er Aktier i apple 1000 gange mere sikre.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

kkinvest:

Hmm Apple var i kurs 90,75 den 2-1-09 og lukkede idag i 568,10. Hvordan kan i få 40,15 til 59,70 til at blive bedre end Apple. Bare den stigning der er i Apple i år er næsten bedre end jeres mlm også er Aktier i apple 1000 gange mere sikre.

Besynderligt indlæg... Prøv dog at læs hvad der skrives. Hvad er en sikker aktie, og hvorfor er DU klogere end amerikanske aktie eksperter?

Jeg taler om fremgangen i procent, Apple er steget ca 450%, NuSkin godt 600%.

Jeg sammenligner kun med Apple for en 3årig periode for at vise en stærk fremgang i forhold til et stærkt produkt (Apple) rene facts, ikke noget med at man skal købe NuSkin fremfor Apple. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)