Go aften Kristian
Vil lige give min side af denne sag. Ang. kontakten til os så svare vi på alle opkald og dem vi ikke kan tage med det samme, ringer vi op så snart der er en fri til det.
Udover tlf har vi mail support som svare alle ugen dage og
Skype hvor jeg er online alle hverdage mellem 08 og 21. Nogle dage længere og de fleste lørdage/søndage også alt efter hvad mit program ellers byder på.
Svare på alle Skype beskeder som er kommet mens jeg har være offline, når jeg igen kommer online.
Ang. det med de SMS så vil jeg lige tillade mig at skrive noget af det jeg også har skrevet i mail til dig.
Dit problem med "Kvitterings sms" og vil gerne fortælle dig det en gang til hvad problemet består i.
Problemet er ikke at SMSgateway.dk ikke sender en kvittering til dine bruger. Problemet er at Kvitterings sms og taksering er en og samme besked.
Det gør at dem som ikke har nok penge på deres prepaid telefonkonto, har lukket for SMS-tjenester eller er blacklistet ikke kan modtage den SMS.
Vi laver et leveringsforsøg men det går ikke igennem pga. en af de før nævnte grunde.
Dit setup omkring dit "Disko"sms-system skal laves om for at ungså dette problem.
Nota: Dine bruger bliver ikke opkrævet nogle penge da de ikke man takseres via SMS og derfor er del heller ikke behov for at sende en kvittering på opkrævningen når den ikke kunne laves.
Du er som sagt velkommen til at kontakte mig via tlf, mail eller skype ang. dette.
Mvh
Jacob V. Ossipoff
SMSgateway.dk