Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en SMS Gateway være så dyr??

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra kerteminde
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Så hvis jeg udelukkende skal sælge billetter er mpayment bedre?
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager jeg først ser din besked nu.

Er ikke på Amino tit nok :o)

Regnestykket for mpayment (salg af fysiske varer via sms) er

10 kr

2 kr = moms

80 øre = transaktion

10% til teleselskaberne

25 øre for retur sms

Tilbage har du 6,23 ex moms eller 7,78 incl moms

Dertil kommer så oprettelse af aftale og gateway samt et månedligt abonnement

Men det er der jo på alle gateways. Vi kører blandt andet mpayment for Sony Music (Kashmir til 1919) og mange flere. Ring, hvis det skulle have interesse.

Annie Agerbek, 51903203

Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

SMSGateway.dk har jeg i hvert fald ikke haft gode erfaringer med... De svarer simpelthen ikke kunder og servicen fungerer ikke ordenligt hvilket resulterer i at mine kunder ikke får tilsendt den kvittering de har krav på i nogle tilfælde! 

Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Go aften Kristian

Vil lige give min side af denne sag. Ang. kontakten til os så svare vi på alle opkald og dem vi ikke kan tage med det samme, ringer vi op så snart der er en fri til det.
Udover tlf har vi mail support som svare alle ugen dage og Skype hvor jeg er online alle hverdage mellem 08 og 21. Nogle dage længere og de fleste lørdage/søndage også alt efter hvad mit program ellers byder på.
Svare på alle Skype beskeder som er kommet mens jeg har være offline, når jeg igen kommer online.

Ang. det med de SMS så vil jeg lige tillade mig at skrive noget af det jeg også har skrevet i mail til dig. 

Dit problem med "Kvitterings sms" og vil gerne fortælle dig det en gang til hvad problemet består i.

Problemet er ikke at SMSgateway.dk ikke sender en kvittering til dine bruger. Problemet er at Kvitterings sms og taksering er en og samme besked. 
Det gør at dem som ikke har nok penge på deres prepaid telefonkonto, har lukket for SMS-tjenester eller er blacklistet ikke kan modtage den SMS. 

Vi laver et leveringsforsøg men det går ikke igennem pga. en af de før nævnte grunde. 

Dit setup omkring dit "Disko"sms-system skal laves om for at ungså dette problem.

Nota: Dine bruger bliver ikke opkrævet nogle penge da de ikke man takseres via SMS og derfor er del heller ikke behov for at sende en kvittering på opkrævningen når den ikke kunne laves.

Du er som sagt velkommen til at kontakte mig via tlf, mail eller skype ang. dette.

Mvh
Jacob V. Ossipoff
SMSgateway.dk 
Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay jeg trækker så dette problem tilbage, men jeg henviser stadig til min konto: De sidste 100 sendte beskeder har en fejl-rate på cirka 95% hvor de 200 før dem ligger på omkring 40%. Altså skulle min kunde-kreds pludselig have skiftet, eller det skulle være noget galt som vi ikke er blevet informeret om. Yderligere strækker problemerne sig også til at jeg har flere ubesvarede mails hos jer, samt at den iPad-side som vi blev lovet til brug er blevet lagt ned. Men jeg vil da hellere end gerne sende dig en mail mere hvis det kan gøre det, beklager hvis indlægget blev lidt surt. 

Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se nogle mails fra dig som ikke er besvaret. Så du må meget gerne sende en ny.

Jeg tjekker lige op på jeres sidste takseringer og ser om der skulle være nogen problemer.

Jeg var ikke klar over at jeres iPad site ikke kunne tilgås mere. Det er min fejl, for jeg har ikke været fordi den efter vi har skiftet server.

Den kommer online i løbet af tirsdag igen.

Du er meget velkommen til at ringe til os ved problemer eller sende en SMS med teksten gateway til 1272 så ringer jeg dig op.

Resten af supporten vil jeg tage over mail og Tlf med dig.

Mvh
Jacob V. Ossipoff
SMSgateway.dk

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)