Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til omsætningsstatistik m.v.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde/København
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Summa Summarum til mit regnskab og er ganske tilfreds med det. Jeg mangler dog at kunne lave diverse former for statistik på års- og månedsbasis over mine forskellige omsætningskonti osv.

Jeg har selv brygget et Excelark sammen, men kunne godt tænke mig at høre, om der mon findes et fikst lille program, som man kan fodre med tal eksporteret fra resultatopgørelsen i Summa, og så få nogle overskuelige grafer over udviklingen. Nogen der kender til sådan noget?

Mvh. Anne

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det ikke findes - så kan det da programmeres. Jeg arbejder udelukkende med systemudvikling og programmering til Microsoft Office.

Det er naturligvis ikke gratis - men det kan komme an på en prøve. Hvis du er interesseret - så giv signal - så kan vi aftale nærmere.
F.eks.: Jeg kunne konstruere en model, hvis du så fremsender et udtræk fra Summa. der kan vise om det kan lade sig gøre. Lykkes det kan du få en pris - ellers u.b.

Mvh
Peter Braagaard
www,supertekst-it.dk

 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne,

Uha - er det ikke standard i Summa Summarum ? :)

Hvad slags statistik vil du lave? grafer eller lagkager? Eller vil du bare ha rå tal ?

Fra Roskilde/København
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, men jeg er ikke parat til at betale større beløb for at få den funktion. Ville bare høre, om der fandtes noget fiksere end mit Excel-ark.

Mvh. Anne

Fra Roskilde/København
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke så vidt jeg kan se. Mit Excel-ark indeholder grafer og søjler, og det ser pænt ud. Tænkte bare, at der måske fandtes noget på markedet, da jeg vel ikke er den eneste, som har det behov.

Mvh Anne

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

alaugesen:
Tænkte bare, at der måske fandtes noget på markedet, da jeg vel ikke er den eneste, som har det behov.

alaugesen:

Tak for svaret, men jeg er ikke parat til at betale større beløb for at få den funktion. Ville bare høre, om der fandtes noget fiksere end mit Excel-ark.

Jo bestemt der er mange som har de behov... Men desværre modstrider dine 2 sætninger hinanden. :)

Vores virksomhed kan godt lave mere deltaljerede ting, men det ville også kræve noget mere af både din virksomhed, og pengepungen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)