Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100% velgørenhed - blæredygtighed

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold kæft hvor er vi stolte lige nu hos www.youmeshopping.dk

I sommeren 2011 gik vi 25 mand og kvinder sammen om at skabe en unik non-profit forening. Vores mål er at samle penge ind til danske hjælpeorganisationer - penge, som de ellers aldrig havde modtaget.

Første skud på stammen er nu klar: Shopping-siden www.youmeshopping.dk, hvor du kan spare over 75% på udvalgte kvalitets-varer - og få en god gerning med i købet! Vi har bygget det hele op i fritiden, og vi knokler alle frivilligt og ulønnet på projektet. Der er ingen, som tjener på det her eller får løn i foreningen. Tværtimod har vi måttet donere 1000 kr. hver, så foreningen har lidt at leve for :-)

Hvis foreningen kommer ud med et overskud, bliver dette doneret til de 25 hjælpeorganisationer, vi samarbejder tæt med. Vi er 100% non-profit, så der er ingen skjulte agendaer eller hensigter!

Jeg håber, at nogle AMINOer også vil bakke op omkring os. Enten ved at sprede det gode budskab eller på anden måde bakke YouMe Shopping op! Alle idéer og input er meget velkomne...

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fedt at i har taget det initiativ. Respekt for at i bruger jeres fritid på det, og at i gør det ulønnet.

/Simon Mark Nielsen

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Nielsen:

Hej

Fedt at i har taget det initiativ. Respekt for at i bruger jeres fritid på det, og at i gør det ulønnet.

/Simon Mark Nielsen

Tak Simon. Vi håber, at vi på sigt kan få danskerne til at shoppe hos os frem for eksempelvis Downtown og Sweetdeal. Det vil være fantastisk, hvis man på den måde kan gøre velgørenhed til en livsstil og hverdag - og sikre, at pengene ikke kun havner hos de store mediehuse, men også kommer ud og gør en forskel.

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Løw:
Tak Simon. Vi håber, at vi på sigt kan få danskerne til at shoppe hos os frem for eksempelvis Downtown og Sweetdeal. Det vil være fantastisk, hvis man på den måde kan gøre velgørenhed til en livsstil og hverdag - og sikre, at pengene ikke kun havner hos de store mediehuse, men også kommer ud og gør en forskel.

Ja det vil være fantastisk.

Held og lykke med projektet.

/Simon Mark Nielsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

et virkeligt dejligt i støtter hjælpeorganisationer jeg håber i får en vild frem gang og et stort overskud det fortjener i med de gode tanker bag dette her koncept

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Super ide og håber alle vil støtte op omkring dette initiativ..

Kom til at tænke på en problemstilling som jeg lige vil høre hvad i gør...

Hvad gør i hvis en bruger vil have kvittering på hvor meget han/hun har doneret til velgørenhed så de kan fratrække det i skat ?

Kunne bare godt forestille mig at der var nogen der vill "kræve" dette så man kunne retfærdigøre det overfor SKAT

Bare et spørgsmål...

Men vil helt sikkert prøve jer uanset hvad

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

et virkeligt dejligt i støtter hjælpeorganisationer jeg håber i får en vild frem gang og et stort overskud det fortjener i med de gode tanker bag dette her koncept

Tusind tak for alle de søde ord herinde! I kan gøre os en kæmpe tjeneste ved at sprede ordet via Amino, sociale medier etc. Vi skal leve af den form for goodwill. Og har nogle af jer lyst til at blive frivillige og bidrage, så sig endelig til :-)

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

MindUser:

Super ide og håber alle vil støtte op omkring dette initiativ..

Kom til at tænke på en problemstilling som jeg lige vil høre hvad i gør...

Hvad gør i hvis en bruger vil have kvittering på hvor meget han/hun har doneret til velgørenhed så de kan fratrække det i skat ?

Kunne bare godt forestille mig at der var nogen der vill "kræve" dette så man kunne retfærdigøre det overfor SKAT

Bare et spørgsmål...

Men vil helt sikkert prøve jer uanset hvad

Tak for dit input og spørgsmål. Det er ikke muligt at trække noget fra i skat. Det skyldes, at du på www.youmeshopping.dk netop ikke selv skal have pengene op af lommen. Det er virksomheden, du handler hos, som donerer pengene til hjælpeorganisationerne. Du bestemmer hvilken organisation, der skal have glæde af donationen, men virksomheden betaler.

Derfor kan du ikke trække det fra. Til gengæld koster det dig ingenting - tværtimod. Du sparer jo faktisk typisk omkring 50% på dine indkøb via YouMe Shopping.

Håber det var svar nok.

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot initiativ.

Jeg kiggede lidt rundt og faldt over den udtalelse fra Andreas Bjelland på siden: http://www.youmeshopping.dk/om-os 

"Mine indkøb skal gør en forskel" Smid lige et e i enden af gør.

Ved godt det måske er lidt flueknepperi, men det springer i øjnene af mig og det er synd for helhedsoplevelsen.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)