Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekst generator - findes det?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og skal skrive nogle korte tekster til nogle videoer der skal linkes til via www.scanboatnews.com (beta!! version) - hvor jeg skal bytte et par ord her og der.

Findes der en textgenerator hvor jeg kan markerer hvilke ord jeg vil skifte.

Lad og sige at jeg har brugt ordet "brugt sejlbåd" nogle gange og det skal så i den næste tekt skiftes til "brugt eller ny motorbåd". Og nogle flere naturligvis.

Jeg forestiller mig at man giver ordet "brugt sejlbåd" en værdi (x) og så ændre denne værdi (x) til fx som nævnt "brugt eller ny motorbåd" -

Giver mit spørgsmål mening?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Per Krabbe:

Giver mit spørgsmål mening?


Nej ;-)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg efter text spinner programmer, de findes men så vidt jeg ved er de ikke gearet til dansk.
Men måske kan nogen af dem virke ved du manuelt sætter nye ord ind.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Per.

Er det en spin-generator du mangler, hvor du kan skrive en grundtekst og så vælge hvilke ord der skal udskiftes og hvilke ord der skal indsættes.

Når alt er indstillet, så kan du generere lige så mange eksemplarer af teksterne du ønsker.

Se evt her

Vh Tom

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ex. teksten:
Følgende er en salgsvideo af en Dufour sejlbåd. Bootfilm.nl producerer salgsfilm på bestilling. Her har de gennemgået en Dufour sejlbåd der er eller har været sat til salg. Ideen med at vise dem her i videobibliotektet er at hvis du er du på udkig efter en Dufour både kunne filmen måske bruges til inspiration.

skal jeg genbruge med blot med Bavaria motorbåd som flg. -

Følgende er en salgsvideo af en Bavaria motorbåd. Bootfilm.nl producerer salgsfilm på bestilling. Her har de gennemgået en Bavaria motorbåd der er eller har været sat til salg. Ideen med at vise dem her i videobibliotektet er at hvis du er du på udkig efter en Bavaria både kunne filmen måske bruges til inspiration.

For nu ikke sidde og copy paste - så har jeg teksten stående som

Følgende er en salgsvideo af en *. Bootfilm.nl producerer salgsfilm på bestilling. Her har de gennemgået en **  der er eller har været sat til salg. Ideen med at vise dem her i videobibliotektet er at hvis du er du på udkig efter en * både kunne filmen måske bruges til inspiration.

og så kunne jeg hælde Albin , Ballad etc ind som * og Albin sejlbåd, Ballad sejlbåd etc ind som **

så vistes teksten i "generatoren" så jeg bare kunne copy paste teksten ind på www.scanboatnews.com hvor jeg havde brug for den -

Er det mere klart -? (og for at der nu ikke kun kommer de fåmælte svar) - så uddyb lige hvad der er uklart. Alle aldersgrupper er velkomne til at svare.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke bruge text spinner hvis det er til en side for dine kunder! Udelukkende til seo artikler!

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:
Søg efter text spinner programmer, de findes men så vidt jeg ved er de ikke gearet til dansk.
Men måske kan nogen af dem virke ved du manuelt sætter nye ord ind.
Super tak for indspark - jeg kigger på det!

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

WordSEO:
Du skal ikke bruge text spinner hvis det er til en side for dine kunder! Udelukkende til seo artikler!vh AB
Skal jeg forstå som at teksterne bliver tæt på ulæselige - for det var ikke meningen. Har du alternativt forslag - ?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

slettet

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige sendt dig en PB!

 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)