Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan pokker får jeg gang i biksen?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke klar over hvad du mener med den er gemt bag link?

Min force er bestemt i produktionen og ikke hjemmeside, så alt hjælp modtages med åbne arme :0)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

nummer 1 må være en ny webshop , der fanger ekstremt meget

kan godt være lidt social i gang eksempelvis her på amino.dk og andre social steder opbygge dit netværk , du laver en søgning google finder de relevante steder til dit produkt , du begynder aktivt de steder at give råd videre og spørge også om lidt .

når siden færdig startes på siden søgeord optimering Mikkel Demib 

læs gerne desuden disse her 2 super gode seo bøger http://seo.demib.dk/ og Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk imens webshoppen venter på at blive færdig får du mere viden og har viden til at vælge rettet seo hjælpe med større sikkerhed og du kan også lave lidt selv , da viden er magt til at komme videre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter1982:

Jeg vil give dig et raad, som strider en smule imod de andre her i traaden; lad vaere med at fokusere paa SEO og brug i stedet dine kraefter andre steder - som f.eks. de sociale medier.

Problemet er, at konkurrencen paa boernetojsord i soegemaskinerne er STOR - og det handler om at vaelge sine kampe. Hvis du i stedet koncentrerer dig om annoncering paa facebook, at faa fans og/eller opbygning af grupper, saa er jeg sikker paa, at du vil naa meget laengere.

Du kan ogsaa fokusere paa SEM, men der er ligeledes meget konkurrence.

Herudover skal du - som andre er inde paa - aendre dit design og det budskab du moeder dine besoegende med.

social medier det er også en meget stor del af seo , når kigger på hvad google siger om seo

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar.

Jeg har besluttet at få hjælp udefra til hjemmsiden, så jeg kan komme rigtig igang :0)

Fra Kolding
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Creative Events Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej solstråle.

Savner du på et tidspunkt hjælp til markedsføring og gerne vil ud og vise dine varer til kunderne så kontakt mig på creative@events.dk se mere på www.creativeevents.dk

Vi organiserer og markedsfører events til børnefamilier og virksomheder. Jeg kan f.x. give dig tilbud på markedsføring via min hjemmeside.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Peter1982:

Jeg vil give dig et raad, som strider en smule imod de andre her i traaden; lad vaere med at fokusere paa SEO og brug i stedet dine kraefter andre steder - som f.eks. de sociale medier.

Problemet er, at konkurrencen paa boernetojsord i soegemaskinerne er STOR - og det handler om at vaelge sine kampe. Hvis du i stedet koncentrerer dig om annoncering paa facebook, at faa fans og/eller opbygning af grupper, saa er jeg sikker paa, at du vil naa meget laengere.

Du kan ogsaa fokusere paa SEM, men der er ligeledes meget konkurrence.

Herudover skal du - som andre er inde paa - aendre dit design og det budskab du moeder dine besoegende med.

social medier det er også en meget stor del af seo , når kigger på hvad google siger om seo

Klart, ingen tvivl om det. Min pointe er blot, at SEO ikke er løsningen for alle (selvom man kunne få det indtryk, når man læser herinde på amino.dk)

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal jeg huske, tak :0)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Solstraale.

Jeg har et par ting her som jeg håber kan hjælpe dig.
Der er meget erfaring gemt oppe i mit lille hoved. Iværksætteri, udvikling af hjemmesider, brugeroplevelsen, konvertering og markedsføring gennem Google Adwords.
Derfor håber jeg at du får noget ud af følgende.

  • Det første jeg lægger mærke til er domænet. Kald mig gammeldags(lol), men jeg mener klart at en webshop som sælger i Danmark, skal have et .dk domæne. At jeg ser .com, får mine tanker lidt væk fra din shop. Skaber mistillid på en eller anden måde, og virker generelt.. OFF.
  • Din webshops design skal der kigges lidt på. Jeg kan egentligt godt lide dit navn og solen, men det stopper også der. Ikke fordi det er grimt, men det er ikke informativt nok. Når man rammer din side, aner man ikke hvad man er landet på. Jeg er stadigvæk i tvivl om, om det er børnetøj eller hjemmelavet alt muligt. Jeg vil klart slå på det unikke ved at det er hjemmelavet, og allerede fra start gøre det klart overfor den besøgende hvad det er en webshop for. "Vi sælger lækkert håndlavet tøj og sender til hele Danmark". Det burde stå som det andet man ser, efter dit navn SolStraalen.
  • Se din kunde som en 5 årig knægt som er blevet væk i centeret, og du skal hjælpe med at finde hans mor. Hold den besøgende i hånden hele vejen indtil de finder de produkter(hans mor) de vil ha, og sælg det derefter til dem. Gør det så simpelt som muligt. Selvom det ikke er pænt at sige, så er kunden en idiot. Jeg er en idiot når jeg handler online, og jeg vil føres igennem hele processen. Gør det nemt for mig.
  • Din menu er struktureret, fedt. Men du mangler billeder og call to action i toppunkterne. Man skal klikke på "Shoppen", dernæst "Drengetøj" og til sidst "Bluser" før der kommer nogle billeder. Og så er 2 produkter ikke særligt meget. :( , 2 produkter men jeg har klikket hele 3 gange. Not cool.
  • Gør billederne mere indbydende. Jeg hader at sige det, men tøj på en dukke, eller liggende på gulvet er bare ikke lige så indbydende som hvis det sad på et menneske. 
  • Ang. nye kunder og marketing ville jeg helt klart arbejde med Google Adwords. Det er her og nu kunder i modsætning til SEO hvor der er meget konkurrence og en lang ventetid på resultatet. Med Adwords får du resultater her og nu, men det koster også. Jeg ville klart starte med at smide en 500 dkk ind, eller får en 650 dkk gratis opstartskode af en her på Amino, og lege lidt med nogle søgeord. Jeg ville til at starte med fokusere på eksakte søgeord, så du ikke spilder dine penge på forkerte ord. F.eks. giver drenge bluser langt flere matches end [drenge bluser]. Det første tager både søgeord på ordet bluser men også ordet drenge. Det sidste viser kun din annonce når den pågældende søger på ordet drenge bluser.
    Det ville klart være min strategi. Når du først får fornemmelsen af Adwords, kan du lege lidt med lidt ekstra ord. Men det er klart en god strategi. Ellers kan du betale dig fra det, og der er mange udbydere af Adwords marketing derude. Mig selv inklusiv, men i dit tilfælde med et lavt budget, ville jeg klart selv prøve først.

Jeg håber du kan bruge det til noget.
Held og lykke med det. 

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for mine meget konkrete og forståelige råd - det er lige sådan noget en grøn som mig kan bruge :0)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)