Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion i Kina

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ruben

Du er meget velkommen til at kontakte os, vi lever af at håndtere denne slags opgaver. 

Jeg kender en kinesisk værktøjsmager virksomhed som ofte tager denne slags små ordre produktion ind, desuden er jeg selv uddannet i metalindustrien, så jeg har en vis viden på området i forvejen.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er jeg naturligvis klar over, også derfor jeg skriver, at vi snakker 30-50.000 stk.

Jeg er jo netop ved at undersøge mulighederne/pris ved produktion i Kina, konta Danmark, så i stedet for at drage konklusioner omkring om Kina eller Danmark er det rette sted, så ville jeg gerne høre fra folk, som kan hjælpe med produktion i Kina eller som har direkte forbindelser til samme.
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Lars:

Hej Ruben


Du er meget velkommen til at kontakte os, vi lever af at håndtere denne slags opgaver. 


Jeg kender en kinesisk værktøjsmager virksomhed som ofte tager denne slags små ordre produktion ind, desuden er jeg selv uddannet i metalindustrien, så jeg har en vis viden på området i forvejen.


Mvh


Lars Kristensen




Tak, Lars!

Lyder fornuftigt, vil lige tage kontakt til dig senere.

Venligst

Ruben
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan glemme alt om hemmeligholdelse hvis du sender den til Kina.

Her i Thailand bruger de primært Burmesiske arbejdere indenfor denne slags produktion da en Thai ikke gider eller er for dyr og derfor kan prisen holdes nede men kvaliteten oppe.

Hvis vi ser på dit projekt kan vi sagtens lave en hemmeligholdelses aftale, jeg kan i samme åndedrag fortælle at vi pt. laver en portal som er "yderst hemmelig" indtil den bliver frigivet på markedet og vi fortæller naturligvis ikke andre om denne portal eller nupper idéen selv.

Mvh

HH

Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Custom Machines China Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ruben.

Jeg er bosat i Kina og har en virksomhed som sourcer maskindele paa samme kvalitetsniveau som man faar i Danmark. Jeg leverer idag maskindele til pharmaceutiske virksomheder i Danmark.

Du kan kontakte mig paa ps@cmc-eng.com , hvor vi kan tage en videre droeftelse af hvilke muligheder der er.

Med venlig hilsen

Philip

Fra Poznan, Polen
Tilmeldt 3. Jul 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ruben

Det er ikke nødvendigvis Kina der er er lykken for dig.

Jeg producerer i Polen, hvor jeg bor - og har tidligere produceret meget i Kina.

Ofte er det mere lønsomt for os at producere her i Polen - med kommunikation, prøver, fragt, kvalitet og leveringstid.

Jeg har (også) industrielle designere ansat - behøver du hjælp, så sig til.

Tomas

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)