Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en ide til et produkt som mangler på det danske marked - Og jeg har brug vejledning!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender i til det med læse en god iværksætter debat, blog, artikel, succeshistorie og meget mere og stadig sidde med følelsen af: Hvordan fanden gør jeg lige det her?!? Jeg sidder med en rigtig god ide som jeg bestemt mener at der er marked for ikke kun i Danmark. Det handler om en læskedrik uden sukker og kunstige sødestoffer for at gøre det simpelt. Jeg har nu set og talt med forskellige tapperier, leverandører af smagsgivere. Jeg har læst flere markedsundersøgelser. Jeg har tænkt det meste til ende ( jeg er sku en bange type som ikke tør at springe ud i et projekt hvor jeg ikke kan se at der findes et skudsikkert marked). Jeg er i øjeblikket i gang med at lave et opstartsbudget som trækker lidt tænder ud da alt er estimater. Min tanke og spørgsmål går ud på at jeg har læst og læst og læst og undersøgt og jeg mener ikke jeg står meget stærkere. Når jeg som grøn iværksætter skal tage kontakt til diverse virksomheder bliver jeg nervøs for at virke uprofessionel ( hvilket jeg jo er) Og hvad gør jeg når jeg skal tale med lettere skræmmende distributionsvirksomheder som kan få mit produkt ud? Jeg er så sikker på at produktet i sig selv kan blive en succes men det kræver meget mere end det - der er altid en eller flere personer bag. Jo mere jeg undersøger jo mere forvirret bliver jeg. Er der mon nogen som kan relatere? Nogen som har forstand på læske branchen? Nogen som jeg har en succeshistorie - der kan opmuntre?

Fra København N
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Min egen erfaringen er bare at springe ud i det og forsøge sig frem -når markedet er undersøgt. Det er klart man i starten opfattes uprofessionel da man ikke kender de rigtige termer og kender til hvordan den branche du vil ind i arbejder - men omvendt er mange også interesserede i nye projekter, da de byder på et stort drive, en lyst og et virke der ikke nødvendigvis findes hos en meget gammel spiller på markedet. 

Vi sprang selv ud i at starte virksomhed i 2009 og det kører nu over alt forventning, vi har hele tiden taget ved lære af vores proces så vi hele tiden blev bedre til at håndterer kunder, leverandører, samarbejdspartnere m.m. Man synes det er fedt at se unge mennesker prøve kræfter med iværksætteri og som tiden er gået har vi fået et godt fodfæste

Det kan lade sig gøre men et kræver hårdt arbejde, og man skal ikke regne med de store ordre de første år - Men vil klart mene at hvis du tror på idéen og arbejder for det så kan det lade sig gøre - Hvis du har gjort dit forarbejde grundigt (Som det tyder på dig har) 

barbiksen.dk - NY Webshop med billigt barudstyr til hele danmark

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder i hvertfald som et godt produkt

Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

CHristian - Først og fremmest TILLYKKE! Og tak for din historie. Jeg sidder med produkt udvikling, organisering, salg og ja det hele, alene. Og jeg mister lidt mig selv i det store billede ( rod ) Når jeg ( krydser fingre og spænder hjelmen) får succes håber jeg på at kunne udgive en drejebog for iværksættere. JEg har været på div blogs, debatter osv og som sagt er jeg endnu meget forvirret. Jeg har samlet nogle brudstykker hist og pist, men uhh jeg ryster sku ret meget i bukserne og er ikke sikker på noget andet end at jeg tror på produktet 10000 % 

Fortsat held og lykke med dig og din virksomhed :)

Fra København N
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Christina

ja det virker utrolig uoverskueligt, men det kan lade sig gøre.
Jeg tænker også tit jeg vil give noget videre, men føler mig endnu ikke godt nok klædt på - Men det er fedt at man som iværksætter hjælper hinanden. 

Den anden dag sad jeg med en forretningsplans skabelon og udfyldte den. Har altid været lidt skeptisk og tænkt, hvor meget hjælper det egentligt, men det gav faktisk et rigtig godt overblik over vores forretning idet det tvang mig til at tage stilling til forskellige forhold. 


Fandt den her på Amino :)

 

barbiksen.dk - NY Webshop med billigt barudstyr til hele danmark

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Faldt tilfældigt over dit indlæg omkring et muligt læskedrik produkt, udvikling, godkendelse, produktion, distribution, salg og ikke mindst organisation og budgetter.

Jeg har netop brugt de sidste 1,5-2 år på denne process for et dansk brand, som skal lancere 2 nye drikkevarer her til sommer. Jeg har adskillige firmaer indenfor dette segment på bagen, hvorfor jeg tror at jeg vil kunne hjælpe dig godt på vej og komme med lidt råd og vejledning.

Du er meget velkommen til at tage fat i mig eller smide mig en PM.

Jeg er overbevist om at jeg vil kunne hjælpe dig godt på vej, da du netop står i den situation jeg selv stod i for 4 år síden, hvor der ikke var nogen og trække lidt på.

 

CACTUS  mod tømmermænd - www.cactusgroup.dk

Kvalitets golfrejser til fornuftige priser - ClassicGolf 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)