Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at lave en forretnings plan plus alt det andet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

er der nogle der kender en som, kan lave en opstilling, eller hvad det nu hedder med budgeter og div. det er med henblik på at send martriale ud til mulige investore, det er vedr landbrug, og jeg forventer ikke at den pågælende person ved noget om landbrug.men jeg forventer en profesionel forretningsplan med det hele, det skal være noget som sparker stolen væk under de store danske virksomheder

jeg forestiller mig at du ved hvad for oplysninger du skal bruge, det kan være tekst , tal, også vidre, og så skal jeg sende dem til dig.

og så må du også gerne oplyse hvad det vil koste

venlig hilsen

Brian Vendelboe

b.vendelboe@yahoo.dk

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Processen med at udarbejde forretningsplan og budgetter kræver nok, at du sidder sammen med den person da det er svært blot at sende tekster og tal og "klippe-klistre" ind. Der skal helst være en rød tråd i det hele og det kræver at den person kender din vision for dit landbrug/virksomhed.

Jeg har desværre ikke selv tid ellers ville jeg gerne have hjulpet. Dog syntes jeg du skulle tage et kik på den ordning der hedder kapitalcoach: http://www.vaekstguiden.dk/kapitalcoach/0/3

Her har du mulighed for, at få tilknyttet en person som har en track-record på at have skaffet kapital før som kan hjælpe dig med udarbejdelsen af din forretningsplan, afsøge investorer og hjælpe med præsentation og forhandling.

Det fantastiske ved det hele er, at hvis du bliver godkendt til ordningen så er det 100% gratis!

Held og lykke

Mvh. Jannik

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Lige en hurtig rettelse - på det link jeg har sendt står der at man kan få dækket 50%. Det er den landsdækkende ordning hvor du har mulighed for selv at vælge din kapitalcoach.

De regionale er 100% dækket men her vælger de kapitalcoach (Man kan altid sige nej og bede om en anden - det har de fuld forståelse for), så hvis det har interesse så tag fat i den region du hører til.

Mvh. Jannik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)