Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring i Norge HJÆLP!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et autoværsted i Hirtshals (Jacobil) og vi kunne rigtig godt tænke os at få fat i nogen af alle Nordmændene (vi har færger som sejler til Kristiansand, Larvik, Bergen og Stavanger samt Langesund om sommeren. Den danske og norske krone er meget lig hinanden så det vil helt klart være billigst for nordmændene at få lavet deres bil i Danmark. Der kommer evt. noget udgift til færgen men hvis vi kan få lavet en god deal med færgerne om at de sætter bilen og bord og så henter vi den og sætter den tilbage igen så kan vi "batale" rejsen men evt. få disse penge ind i regningen. Kunden kan selvfølgelig også sælg vælge at sejle med men men men!

1. Vil nordmændene kunne lide dette tilbud?

2. Hvor hunde kan vi reklamere hende som færgerne er ikke glade for at få opsat baner på deres grund. Vi skal jo helst reklamere i Norge og evt. på færgen - nogen ideér?

3. Nu spørger jeg måske lidt dumt men gælder garantien hvis en nordmand får lavet bil i Danmark (de er jo ikke med i EU)?

Vi har også Avis biludlejning som vi egentlig også¨vil informere om, men ja igen - HVOR?

Mvh Charlotte

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Discover Russia Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Nr 1 og 3 kan jeg ikke svare på, men jeg vil tro at den bedste måde at få deres opmærksomhed på er at tage kontakt til de lokale aviser hvor færgen lægger til, og så sætte nogle forskellige annoncer deri og lade dem køre nogle måneder fx. Ved siden af kan i jo så lave noget super SEO arbejde der passe til Norge og få et norsk domæne også.
Det er ihvertfald sådan jeg ville have gjort det.
Der ud over vil jeg nok også prøve at gøre det så nemt og sikkert som overhovedet muligt for kunden. Men uanset.... så kommer kunden til at skulle undvære sin bil i 2-3 dage, så det bliver nok jeres hovedpine i må arbejde med. 

Mvh
Søren
Discover Russia 

Discover Russia · Eksklusiv russisk te. En ren nydelse for krop og sjæl.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charlotte, jeg tror godt i kan få nogle norske kunder men hvormange ved jeg ikke. Det går jo godt i Norge så de fleste har vel også råd til at betale hvad det koster hos deres lokale værksted.
Der hvor i kunne markedsføre jer er ved at lave jeres hjemmeside på norsk og så lave en kombination af adwords og avis annoncer i de byer hvor færgerne kommer fra.
Mvh Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)