Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du ikke se lidt på vores nye side og give feedback ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den nye side klar til beta test, så alle der har tid og lyst må meget gerne se lidt på siden og prøve at bruge den, ordre vil ikke blive sendt, dette er blot til test endnu. Du kan vælge under betaling det der hedder EAN, så skal der ikke bruges kort eller noget.

Der vil sikkert være nogle ting i syntes er underligt eller ikke helt kan se hvorfor det er som det er, og der vil det være super med feedback så der kan blive rettet evt. fejl.
siden kan prøves her: http://computerland.prod0.magentohotel.dk

På forhånt 1000 tak for hjælpen, det er den der er med til sådan noget her er muligt.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot shop Peter

Jeg synes du skal fjerne chatten nede i hjørnet den forstyrre

Sæt dit CVR nummer op nede i footeren

Lav "Gå til bestilling" i kurven om til "Gå til kassen" og gør knappen mere tydelig, det er den eneste knap der ikke er tydelig.

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noteret Alexander tak for feedback Big Smile

Hilsen Peter

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Chatten vil jeg meget gerne have så kunder der direkte kan skrive hvis der er noget de er i tvivl om, men der er noget med farver der laver underligheder i IE9 ved jeg.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad chatten være! Den er genial til at komme i kontakt med kunder, og hjælpe dem inden de dropper siden, der får man en dialog igang om de spørgsmål de ellers ikke ville stille..

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:
Lad chatten være! Den er genial til at komme i kontakt med kunder, og hjælpe dem inden de dropper siden, der får man en dialog igang om de spørgsmål de ellers ikke ville stille

Ja det er også min umiddelbare erfaring med en chat, men udformningen skal måske være lidt anderledes.

Mhv. Peter

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Søe:

Ja det er også min umiddelbare erfaring med en chat, men udformningen skal måske være lidt anderledes.

Mhv. Peter

Kan man overhovedet ligge den anderledes med Zopim? Under alle omstændigheder syntes jeg den sidder godt der, for man behøver aldrig at lede efter den, når man lige får brug for hjælpen..

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg ikke klar over, men ja systes også den ligge tilpas diskret og alligevel så den er til at finde. Tror bare farven skal passe lidt mere til det farve tama der køres i shoppen måske.

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kategori nede i højre hjørne ses ikke rigtig prøv en lidt anderledes farve

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

home page er ikke en ret meget sigende titlen omkring  sidens emme emme og husk google viser op til 70 tegn nu og lav alle titlerne unikke på siden omkring denne undersiders emme.

der mangler social logoer især google plus på siden og overveje twitter på siden da trust værdi er begyndt at betyde mere nu.

forsiden er meget tom langt stykke før fodnoten sæt noget indhold eller til passe siden med det passer bedre siden afslutter .

jeg savner en kontakt siden med cvr nummer , kontakt formular lettere at kontakte jer og jeres cvr nummer og telefon nummer og adresse info på jer.

overveje stærkt en anden ordning end paypal sæt på dankort aftale på siden det vil skabe mere salg på siden er jeg rimelige sikker på.

betingelsen siden kunne jeg ikke finde på siden det gør nok nogle ikke tør handle det giver efter min mening et troværdighed nedgang .

mere viden på siden god ide blogger på siden og start ud først produkter når de er parat derved ikke aktiver bærbar computer der er jo intet indhold , man laver en gang færdig ad gang, det gør siden mere troværdig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)