Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du ikke se lidt på vores nye side og give feedback ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin shop.. som allerede skrevet så er der nok noget med din chat-knap der skal ses på, og gøres mere tydelig.. Den kan til forveksling ligne noget Browser-halløj som ikke tilfører sitet..

En anden ting.. Rabatkode - i indkøbskurven.. Jeg siger ikke du skal fjerne den, - men måske kalde den noget andet... "Gavkort kode" måske.. Et feldt der hedder "rabat-kode" sender et signal om, at andre end mig (din kunde) får det billigere end jeg gør, -og derfor vil jeg som potentiel kunde uden rabatkode, enten give mig til at lede efter rabatkoder til din shop på nettet, - eller finde et andet sted at handle, da jeg vil føle mig "snydt".

Håber du kan følge mig... - Held og lykke med shoppen;-)

/Ulrik

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt og aldeles et spørgsmål om smag, men jeg er ikke så vild med den sorte baggrundsfarve. Den virker meget dyster. Og så er jeg enig med Alexander i, at chatfunktionen forstyrrer. Men hvis du og andre har gode erfaringer med den, er det jo det vigtigste.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 52
Fra  Struct Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg syntes også din side ser godt ud. Og som en anden også har skrevet så syntes jeg der er lidt for mørk (Efter min smag).

Mht. chat så syntes jeg bestemt du skal beholde den, da jeg er erfaring ved at det ofte leder til salg hvis den bliver benyttet MEN det er vigtig den er "Online", ihverfald i det tidsrum din målgruppe er mest aktiv, ellers virker det bare mere utroværdig. Så hvis du alligevel aldrig er online så syntes jeg den skal fjernes

Held og lykke med sitet.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint ud. Der er lidt nørd over det, men det skal der vel være

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jeps den rabat ting er heller ikke lige mig, så den laves om Big Smile

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)