Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords der ikke bliver registreret statistik på? Hjælp!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle - håber i kan hjælpe

Har i nogensinde været ude for at en Google Adwords annonce ikke bliver registreret i statistikken? Vi fører for tiden en Adwords på vores kampagnetilbud på webdesign med CMS til 4.995,-

Annoncen bliver vist på google som den skal, men der bliver ikke registreret, hvor mange gange den bliver klikket på, antal visninger, pris osv. Alt står faktisk i 0 - og det er jo i sig selv ret kritisk i det annoncens CTR også står i 0%

Har i nogle fif til hvad vi kan gøre?

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen.
Danhost

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kathrine

Nu ved jeg ikke hvor gammel kampagnen er, men hvis den vises i Googles søgeresultater bør antal visninger også kunne ses i statistikken. Har du sat det rigtige datointerval op? At der ikke er klik - og dermed CTR - kan jo være rigtigt nok?

Jeg kigger gerne nærmere på det, hvis du ønsker.

Mvh.
Jan Olsen
Agilitor 

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kathrine.

Hvis vi antager, at I reelt har dette problem (og at det ikke er blot endnu et indlæg, hvor I gør opmærksom på jeres produkter Wink), så kommer her et par mulige bud på årsagen.

  • Måske er I ikke tålmodige nok? Der går typisk 30-60 minutter før kampagnerne kører, og yderligere et par timer før I kan se visnings- og klikstatistik i AdWords interfacet.
  • Måske kigger du i Google Analytics? Hvis du gør det, så skal I først have koblet AdWords og Analytics sammen før I kan se oplysninger under AdWords menupunktet i Analytics.
  • Måske kigger du på den forkerte dag? (husk at vælge dags dato i dropdown oppe til højre...)

Bortset fra det, så har jeg endnu ikke oplevet, at Google glemmer at registrere AdWords visninger og klik. AdWords er trods alt deres primære indtægtskilde, så de plejer at have godt styr på det.

PS. Du kan for øvrigt ikke lave et pålideligt tjek af visningen af din annonce ved at lave en almindelig søgning i Google. Brug i stedet værktøjet "Annonceeksempel og diagnose", som du finder under menupunktet "Værktøj og analyse" i dit AdWords brugerinterface.

Mvh Troels.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal have super mange tak for jeres svar.

Jeg fandt problemet, et lille pinligt problem, men jeg havde garanteret ikke tænkt over det, hvis du ikke havde skrevet det.

Troels Kjems:
(husk at vælge dags dato i dropdown oppe til højre...)

Datoen var automatisk sat frem til og med den 20/02/12 så derfor Skype-BigSmile

Men endnu engang tak til jer begge.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)