Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Implementering -- musik fra YouTube og Soundcloud, m.m.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du, hvad den amerikanske pendant til Koda hedder?

Det gør jeg desværre ikke..

TT Tekstforfatter:
YouTube-videoerne viser I da ,så vidt jeg kan se, ikk'? Det, jeg har i tankerne, er, at man kun skal kunne se den nederste sorte "bjælke" - altså helt uden selve videoen. :-)

Jo, der er mulighed for at man på Bookitall kan indlejre sin video fra youtube. Der er også mulighed for at man bare kan up-loade sin video direkte til Bookitall.

Den med youtube er bare den "nemme" løsning for brugeren/profilerne, og det virker rigtig godt.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Grevang:
Jo, der er mulighed for at man på Bookitall kan indlejre sin video fra youtube.

Ok, cool nok! Yes. Er det en ret ligetil proces at indlejre en YouTube-video?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:
Ok, cool nok! Yes. Er det en ret ligetil proces at indlejre en YouTube-video?

Hej Thomas.

Det er meget nemt. Man skal bare bruge indlejringskoden fra videoen på Youtube :)

Tilmeldt 17. Sep 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) Hvordan går det med projektet? Jeg sad lige og læste forskellige gamle tråde (hvilket jeg gør nogle gange, så bliver man ofte klogere på en masse ting Smile )

Men da jeg så det med bandcamp, tænkte jeg lidt på mit eget bands musik. Kunne du tænke dig at bruge vores? Vores er at finde på EtagenUnder.bandcamp.com :)

TT Tekstforfatter:
Også tak fordi du nævnte Bandcamp.com - den side kendte jeg ikke til.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathisschmidt:

Hej :) Hvordan går det med projektet? Jeg sad lige og læste forskellige gamle tråde (hvilket jeg gør nogle gange, så bliver man ofte klogere på en masse ting Smile )

Men da jeg så det med bandcamp, tænkte jeg lidt på mit eget bands musik. Kunne du tænke dig at bruge vores? Vores er at finde på EtagenUnder.bandcamp.com :)

TT Tekstforfatter:
Også tak fordi du nævnte Bandcamp.com - den side kendte jeg ikke til.

Hej!

Den musik, der anmeldes på min side, er udelukkende musik, jeg selv kan anbefale (jeg har dog en meget bred musiksmag :-). Der er således ikke noget stjernesystem, og al musik (såvel gammel som helt ny) er nøje udvalgt. Så jeg tror det ikke umiddelbart.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)