Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop manager søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Fra  Kokodana ApS Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle unikke haveprodukter som jeg sælger via havecentre, men jeg vil gerne sælge varianter direkte til slutforbrugeren og derfor starte en webshop.

Efter at have brugt en del tid på dette forum, samt testet forskellige løsninger, er jeg kommet frem til, at min spidskompentence ikke er udvikling af webshops.

Findes der nogle firmaer eller personer der mod en andel af omsætningen vil varetage opbygning og vedlige hold af en webshop? Alt det praktiske med produkter, lager, forsendelse og direkte kundekontakt tager jeg mig af.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JordbærHuset.

Sjov ting, sad og tænkte det samme i går på vej hjem i bilen, 
men bare den omvendte vej.

Er selv programmør og rigtig dygtig(lidt selvfed skal man være) til Google Adwords,
så jeg kunne egentligt godt se en ide i et sådan samarbejde.

Dog ved jeg ikke hvordan man ville sammensætte et sådan samarbejde,
da der er en del startomkostninger ved at starte en webshop, og personligt
ville jeg ikke stå for den kapital.
Jeg ville måske godt kunne stå for at lave webshoppen, administrere den, og opsætning af markedsføring gennem Google Adwords.

Ville dog ikke stå for startkapital til design, betalingsløsning, og start Adwords kapital.

Fra Jyllinge
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jordbærhuset

Vi laver webshops til dagligt og har også leget med tanken om at drive webshops for kunder.

Vi opretter/driver shoppen for dig, du levere varerne. Jeg tror godt vi kan lave en god løsning for begge parter.

Du er velkommen til at kontakte os på 23280088 . Se/Læs mere på www.eshopplus.dk

Klaus Andersen/eShopPlus 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jordbærhuset

Jeg er selv lige spunget ud som selvstændig med www.legehjulet.dk vil gerne lave risikospredning ved at drive webshops for andre - her vil din case passe perfekt, og jeg vil være yderst rimelig med prisen.

Jeg kan tilbyde dig ALT:

Webshop i Dandomain eller Prestahop
google adwords + Openad exchange håndtering
Søgemaskineoptimering

Du er velkommen til at sende mig en mail på martin@legehjulet.dk så kan jeg kontakte dig.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Danhost tilbyder for tiden en Basis Webshop, der er en færdig pakke med alt hvad du har brug for 500 kr. i oprettelse og derefter et månedligt abonnement på 399,-. Der er ingen binding udover den periode du har betalt for, og der er inkluderet hosting og webhotel.

Hele CMS-systemet er på dansk og vi har fået meget ros for brugervenligheden bag ved shoppen. Her får du lige nøjagtigt hvad du har brug for, hvilket betyder du sparer en masse tid på at skulle sætte dig ind i andre CMS-systemer, der kan alt og mere end du har behov for - hvilket ofte gør det uoverskueligt.

Denne Basis Webshop har indbygget alt hvad du skal bruge når du starter din webshop op:

  • Betalingsmodul
  • Gratis support
  • Søgemodul
  • Kontaktmodul
  • Nyhedsbrevsmodul
  • Plukliste
  • Adresselabels
  • Funktion til søgemaskineoptimering
  • Startguide: Let at sende pakker

Der er selvfølgelig en gratis og uforpligtende demo til webshoppen, så du kan prøve brugervenligheden af den og opleve hvor let det er at uploade alle dine produkter. Blot send os en mail, hvorefter vi sender dig et link.

Du kan også læse mere på vores hjemmeside og benytte vores kontaktmodul.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

salg@danhost.dk
T: 87 11 87 87

P.S.
Til ovenstående tilbud får du dertil altid gratis support, som kan være en stor hjælp og støtte for iværksættere i startfasen og vi har faste telefontider, så du altid er sikret den nødvendige hjælp.

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Odense
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jordbærhuset

Hvis du vælger at outsource drift af webshoppen. Skal du passe på. Det er meget få som vil afregne med en %-del af omsætningen, fordi så betyder det at webshoppen skal omsætte noget før de tjener penge. Kan du finde nogen, som kan/vil afregnes på denne måde og samtidig har en lille interesse for din branche, så tjek deres referencer ved at ringe til dem.

Hvor stort er dit produktkatalog? Hvad er din frekvens af nye vare?

Men pas på med at indgå aftale, hvor du skal betale et mdr. beløb.


Jeg arbejder selv som fuldtids online manager.

Online manager

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)