Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du interesseret i at overtage en færdig webshop...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Jyllinge
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Nej, der er ikke nogle aftaler med leverandør.

Vi tænkte bare at hvis der sad en derude med at "cream" produkt eller ligende kunne dette være en hurtig og nem måde at komme igang.

Men kan sagtens lægger andre produkter ind og skifte forside billeder ud.

Hilsen Klaus/eShopPlus 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Det var jo det jeg mente, hvis I skal sælge shoppen som en eksisterende shop ville jeg anbefale I lavede forarbejdet mht leverandør og evt forhandlere, ellers er det jo bare en shop som folk skal betale for at få lavet alt om på - billeder, produkter osv. Jeg spørger bare fordi vi f.eks sælger en komplet shop for 3.900 med unikt design i Presta og lægger præcist de vare , billeder, features osv som kunden ønsker. Derfor brug nogle timer på snak med som tidligere beskrevet leverandør osv, så bliver den pludselig mere interessant for en køber der gerne vil overtage en komplet shop.

Mvh

HH 

Fra Jyllinge
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Der kan være mindre skønhedsfejl, dette retter vi selvfølge op, uden beregning, hvis der en køber.

Men hvis vi skal sletter shoppen senere idag, vil det virke lidt fjollet at sidde og finpudse den nu. :-)

Hilsen

Klaus/eShopPlus 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Andersen:

Hej Jan

Der kan være mindre skønhedsfejl, dette retter vi selvfølge op, uden beregning, hvis der en køber.

Men hvis vi skal sletter shoppen senere idag, vil det virke lidt fjollet at sidde og finpudse den nu. :-)

Hilsen

Klaus/eShopPlus 

Der er da ingen grund til at slette den, den har altid en eller anden form for værdi. Og det er vel bedre at få 1.000 end ingenting eller?

Køb ren argan olie her

Fra Jyllinge
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Korrekt.

Lidt er altid bedre ind intet.

Hilsen Klaus

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)