Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg være jeres øjne i Kina (Canton Fair)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 84
Fra  Erhvervsraadgiver.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er

Jeg planlægger at besøge Canton Fair for 2. gang. I dagene fra den 23. april - 5 maj afholdes messen med deltagelse af "nærmest hele Kina". Messen er ufattelig stor og en stor del af de Kinesiske producenter er repræsenteret derude. Jeg forventer at deltage i 2. og 3. fase (alt i tøj, sko, gaveartikler, møbler etc).

Første gang jeg besøgte messen repræsenterede jeg 5 danske virksomheder. Fandt produkter - og leverandører til dem. Jeg kan sagtens repræsentere flere virksomheder - og tilbyder, at være "jeres øjne i Kina" for en kort bemærkning. I betaler 8.000 ex moms for min service - og for dette beløb finder jeg varer/producenter inden for jeres område. Ønsker i flere produkter betaler I yderligere 2.000 + moms pr. produkt.

Inden afrejsen mødes vi for en drøftelse af jeres behov og krav til producenter (kvalitet, antal etc). Den første time af dette møde er gratis (kørsel faktureres). Hvis mødet tager mere end 1 time betaler I timepris. Skriv til mig hvis det har interesse (først til mølle.....)

Michael C

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg er ligeledes på Cantonmessen i April for 10+ gang, og denne gang i løbet af fase 1. Se linket for at få overblik over de forskellige produktområder i løbet af de forskellige faser. http://www.cantonfair.net/

Jeg kan også tilbyde at hjælpe et par enkelte firmaer, og jeg vil gøre det til en god Amino pris. Jeg har også mulighed for at hjælpe direkte på et stort antal varer (grossist) qua mit relative store netværk, både i Kina men også i Europa.

Send mig en PM (Svarer KUN på PM) og lad mig høre hvad du har brug for, og gerne så detaljeret som muligt, så vender jeg tilbage med om det er inden for mine kompetancer at hjælpe dig.

Mvh.Allan

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er der fra 1. Maj til 5. Maj

Arbejder for resultatløn, hvilket vil sige tilfredshed eller pengene tilbage.

Prisen er 1500,- Kr. pr. kategori indenfor fase 3 og minimum 10+ kontakter.

Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 84
Fra  Erhvervsraadgiver.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Vi har nu fyldt op til den kommende messe i april/maj. Ved messen repræsenterer vi 12 virksomheder og lukker derfor for tilmelding. Skulle en - eller flere ønske hjælp fra vores team til den næste messe ( i oktober) er I meget velkommen til at kontakte mig allerede nu.

Vores team består af en dansker bosat i Kina - samt mig. Til efterårets messe - og til vores øvrige opgaver -udvider vi teamet med en lokalansat kineser.

Michael C.

 

 

 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du evt et link til mere info om messen

Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 84
Fra  Erhvervsraadgiver.dk Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Ja - naturligvis. Link: http://www.cantonfair.org.cn/en/

Messen er kæmpestor. Det kan være svært at forestille sig - men man kan let bruge en uge på hver fase (messe del). Så mange producenter er repræsenteret derude.

Michael C

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Hvis du kan forestille dig Herning Messecenters indendørsarealer x 3, så har du ca. størrelsen på Canton messens indendørs areal (338.000 m2), så sværere er det nu ikke at forestille sig... Derudover, så har Canton messen 43.600 m2 udendørs areal.

Hvorlang tid man bruger på messen er jo individuel, men der er ingen der kan bruge en uge, da messens 3 faser kun er på 5 dage, hver især :-) Som sagt, så er det individuelt, hvor lang tid man bruger, men arbejder man igennem fra morgen til aften, så er det min erfaring at det kan nåes på 3-4 dage. Men igen, så kan jeg kun bruge max to timer i et shoppingcenter, mens andre kan være der i væsentlig længere tid :-) sådan er vi jo så forskellige.

Michael har postet et link påCanton messens officielle website, jeg vil dog også anbefale dig at kigge på dette tidligere postet link, da det giver et rigtig godt overblik over hvad der er på de enkelte faser: http://www.cantonfair.net/ (Klik på de enkelte faser)

Jeg har stadig mulighed for at hjælpe et par enkelte Aminoer, skulle der være nogen der har brug for assistance.

Mvh. Allan Sørensen

 

Fra København
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer alle

Er kommet lidt i tvivl i løbet af jeres debat. Det forlyder, at der er to Canton messer i Kina, en i april og en i oktober. Er der det og er der forskel på dem?

Ligeledes mener jeg, at Indien blev nævnt. Findes der også her messer i stil med Canton messerne?

Mvh.

Nielsen

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

ja der er ikke forskel på disse 2 messer det er dat samme men de holdes hver halve år.og der er alt hva det tænkes kan...det starter med møbler og fortsætter i forskellige kategorier..tjek evt på netter hvornår der er dato for det du evt kunne ønske at tjekke ud

Indien kender jeg desværre ikke til.

Hej Dorte

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 84
Fra  Erhvervsraadgiver.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nielsen

 

Ja - der er 2 messer pr. år. De afholdes hvert halve år (slut april og slut oktober). Varighed mellem 2 - 3 uger. Kig evt. på dette link: http://www.cantonfair.net/?gclid=CLf6mNuHtLACFca-zAodwR6OSg

Den næste messe starter den 15. oktober og løber indtil den 4 november. Messen er opdelt i 3 faser - hver med sit hovedteme.

NB. Hvis du skal derud, så husk at søge visum i god tid. Du kan hente en invitation (forudsætning for visum) direkte på messens hjemmeside.

Michael C

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)