Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på Webshop med russiske ure

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 44
Fra  KeySmart.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med alle jer dygtige og kloge Aminoer!

For godt et år siden startede en god ven og jeg Kronometer.dk, hvor vi sælger armbåndsure fra det russiske mærke Vostok-Europe.

Vi får en masse ros for hvor lækre urene er med hensyn til design og kvalitet sammenholdt med priserne.

Vi modtager også rigtig fin feedback på udseendet af vores webshop.

Tjek eventuelt Trustpilot.

Men vores udfordring er den, at vi konverterer alt for få at vores besøgende til kunder og det kunne vi virkeligt godt bruge lidt råd til, hvordan vi kan øge vores frekvens af konvertering.

I er også meget velkone til at give mere generel feedback - vi vil meget gerne blive klogere og dygtigere, så alle råd og indspark er velkomne.

De bedste hilsner

Thomas

Kronometer.dk

Facebook

Twitter

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot webshop :) 

Læg jeres CVR nummer i footeren det giver troværdighed...

Linket indtil din indkøbskurv er meget småt og ikke særlig synligt :/ Det fortæller heller ikke noget om hvilke vare der er i kurven eller hvor mange penge kurvens indhold koster.

Det er jo surt at miste en kunde som gerne vil købe, men ikke kan finde kurven :( 

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

grå tekst er svær at læse på sort baggrund , vælg der er mere lys farve hvid er bedste 

få cvr nummer på kontakt siden og på fodnoten

kontakt nummer på siden det skaber også lidt ekstra troværdighed

betingelser ved køb dem kan jeg ikke finde på siden 

husk udnyt google viser op til 70 tegn og gør det gerne på alle undersiderne det giver flere klik til dig fra google af

husk google plus på siden det giver siden ekstra trustværdi 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Personligt faldt jeg over at der kun er vises to symboler med betalingsmiddel. Der kan dog læses på jeres hjemmeside at man kan betale med Paypal, Dankort, VISA, VISA elektron og Mastercard. Synes det kunne være en ide, at sætte alle de små symboler ind (så man ikke skal lede efter om kan betale med Mastercard fx.)

Udover denne lille eyecatcher, synes jeg det er en super fin webshop.

Med venlig hilsen

Sandy

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 44
Fra  KeySmart.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for de yderst brugbare forslag til forbedringer - flere modtages gerne ;-)

Jeg vil begynde at rette til med det samme!

God søndag aften til jer!

Thomas

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad med leveringsbetingelser, fragt priser garanti kan ikke finde de informationer og hopper derfor væk igen.

nu har jeg ikke undersøgt om priserne er gode eller ej, hvad med dette ur til 2995kr du SPARER 995kr. og lign.

og ville også gerne kunne se et større udvalt end de 3-4 stk. på forsiden hvad med alle ure på forsiden på engang ??

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Total fede ure, kender også en som sælger dem.

Har I undersøgt marked, for den slags ure og har I undersøgt om folk vil give den forholdsvis "høje" pris på nettet

Så ville jeg få styr på mine salgsbetingelser, det skaber tillid.

Som sitet ser ud lige nu og hvis jeg ikke kendte lovgivningen ang netbetalinger så var jeg ikke sikker på at jeg turde handle i jeres betbutik og måske er det derfor I ikke får så mange salg?

Og i min verden, SKAL en seriøs netshop have telefon nummer og cvr på ;-) 

Vh Jimmi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med Mikael i det med fonten. De grå bogstaver skal være lysere.

Ellers rigtig flot design.

Vil foreslå, at I har et telefonnummer og en adresse med under Kontakt. Kontaktformularen er utilstrækkelig. Jeres navne og telefonnumre står godt nok under "Om kronometer", men jeg synes, det også bør stå under Kontakt.

Mht. navnet, Kronometer, så er I ikke helt konsekvente med, om det skal være Kronometer eller kronometer med stort eller lille k. Fx skriver I med stort i Kronometer.dk, men med lille i "Om kronometer". Det er en lille bitte detalje, som mange kunder er revnende ligeglade med, men jeg ville alligevel rette det, så det står ensartet overalt. Det hjælper med til et professionelt finish.

Jeg er nysgerrig med jeres logo: en grå bue, der ligner et C, og så den orange farve. Skal det ligne et C for Chronometer?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

slot side go lækre use

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er fine ure, de fejler ikke noget til prisen og mange vil gerne købe ure i den prisklasse, hvis de føler de får noget specielt for pengene.

Mit første indtryk af shoppen var dog, at i kun fører de fire modeller, som er vist på forsiden. Vis nogle flere og/eller lav en kæmpeknap med tekst a la "se alle urene her" så man som kunde tages videre i det flow, som i gerne vil have.

Just my 2c

Venlig hilsen
Ole
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)