Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror i dette er en god ide?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - har lige oprettet en Facebook side, med formål at hjælpe flaske samlere rund i Danmark med at finde de store forsamlinger og dermed tjene ekstra penge, ved at tage til byfest eller koncert og samle, et sted i sit lokalområde men ellers ikke havde hørt om før.

https://www.facebook.com/FindDinFlaskepant

Hvad synes i om idén? kom med ros/kritik

Mvh.


Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke på konceptet. Dels fordi flaskesamlerne ikke har et reelt behov for at vide, hvor og hvornår arrangementer er. Dels fordi folk, som skal til arrangementer, som ikke allerede er kendt, ikke gider ligge indlæg op. Med minimal motivation for både modtager og afsender på dit forum, tror jeg virkelig ikke, at du kan opbygge det ønskede forum og give værdi til de tiltænkte brugere.

Men hey.. prove me wrong!

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hahah sjovt koncept. Ved ikke om diverse flakesamlere er på fjæsbog, men der er nok nogle børn der syntes det er fantastisk

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Nikolaj.

Lyder som en fed idé. Men jeg vil nok komme ind på det samme som camillatingbjaer. Hvor mange flaskesamlere er egentligt online på Facebook? ikke mange i for hold til antal samlere tror jeg. Så ved at oprette denne Facebook kan det faktisk have modsatte effekt for de flaskesamlere som er yderest afhængige af panten for at overleve i nutidens samfund, da der vil komme en masse andre personer til som blot ser det som en ekstra indtjeningsmulighed i stedet for ren overlevelse. Med denne Facebookside vil de nye flaskesamlere hele tiden være skridt foran, så på den måde kan man jo godt sige at siden kan få succes, hvis dette er formålet altså :)

- God weekend :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

byfester gør normalt selv reklame for sig selv dem ser flaskesamler vel også 

der kunne også komme med ideer skulle være mere flaske samle tips 

hvilken flasker giver pant

hvordan sikker man sine flasker

hvem tager imod hvilken pant

sær ordninger med pant kunne være en ide , hvad får  man også pant i dåser med mere 

hvor er de gode sove steder for tit disse flaskesamler de er hjemløse og vis er kulde det sted  er det ikke noget for en flaskesamler 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da sjovt nok.

Men om det kan blive til mere end ved jeg ikke. Nu finders der jo flere forskellige flaskesamlere.

Nogle unge knægte som lige mangler et par hundrede kroner til et eller andet, eller mennesker som virkelig har brug for pengene altså dem man ser kl 05.00 om morgen som går rundt fra tog til tog og samler alle flasker op fra skraldespande.

1. De unge knægte ved nok hvor der er bedst at samle, hvis ikke kan de altid undersøge om der sker noget stort omkring dem på nettet.

2. De mennesker som gå fra tog til tog, kommer nok aldrig ind på din side, da de ikke har tid til det, samt ikke ejer en computer.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)