Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor bruger i især trådløst internet/ mangler trådløst internet

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er igang med at researche til et mindre projekt omkring trådløse netværk, men kunne godt tænke mig at høre fra jer hvor i især bruger trådløst netværk, eller hvor i især har stået og manglet det henne? - til lige at tjekke jeres emails etc.

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kan altid finde et trådløst netværk :-)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 18-05-2007 17:10:27 Forfatter: enielsen Man kan altid finde et trådløst netværk :-)




 



Ja det har du sådan set ret i, når jeg sidder med min mac i toget engang i mellem, så kan jeg se alle virksomhedern nær banens trådløsenet, og det skræmmende er at kun halvdelen er beskyttet, men okay man kan os kun lige nå at logge på når toget flyver forbi... Nå nu til overstående spørgsmål.

Jeg bruger det for det meste på min skole, og jeg savner det ikke rigtig andre steder, det skulle da lige være i bilen.



Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
tror desværre ik lige at jeg har kompetencerne eller midlerne til at byde ind på opgaven med at lave trådløst internet i alle toge, samt få dem til at holde en stabil forbindelse...

Det gode ved det system jeg har i tankerne er at det er ekstremt mobilt og nemt at sætte op
det ville fx tage under en time at sætte det op og få det udbredt på et stort område... (50.000 - 70.000 m²)

Hvis vi er inden for københavns området.
Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er måske nok "lidt udenfor normalen" ( den henseende også - thihi), men bruger trådløst konstant, idet jeg rejser meget !

Og vil gerne lige tilføje, nu jeg læser at der ikke engang i København er god dækning overalt - at her i Spanien, har vi faktisk allerede flere byer, der er gået "WiFi" - selvom det stadig, til tider, er et så håbløst forældet land - hahaha

Jeres nye 3-USB-modem skal I heller ikke være nervøse for - jeg har et fra Vodafone (som jeg bruger over hele Europa)  og det virker fint med Teledanmark også !!
Fortsat go´ dag
Tina


Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjah området nord Limfjorden er ikke specielt godt dækket. Jeg har ofte savnet det trådløse når jeg holdt på en rasteplads og lige skulle checke noget...
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjah, jeg bruger det herhjemme fordi jeg ikke gider trække kabel - selvom det egentlig er mere stabilt. That''s it. Men jeg har heller ikke bærbar...

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg savner det i hele KBH.

Jeg har ofte flere møder på samme dag i KBH hvor jeg gerne bruger ventetiden på en cafe eller lignende. Der ville det være lækkert med lidt gratis trådløs internet. Eller ved salgsbesøg kunne det være godt at kunne logge på nettet og vise kunderne eksempler og referencer.

 

Med venlig hilsen

Morten

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 05:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Internet i hele hovedstadsområdet...

Hvis du bruger clearwire kan du slæbe den lille boks med dig i bilen, på jobbet og til møder...

Du skal kun bruge en stikkontakt.

Det er da ihvertfald en mulighed...


/Shock

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
  For mit vedkommende, der kunne jeg virkelig godt have brugt adgang til trådløst Internet dengang jeg kørte som konsulent. Men det var før sådan noget som wireless begyndte at være rigtig udbredt.

I dag bruger jeg primært wireless derhjemme. Vi har også wireless i MediaMouse men det er primært for at kunder m.m. let kan koble sig på kunde-segmentet og derigennem oploade billeder, layouts og lignende. Men personligt har jeg mest glæde af mit wireless derhjemme som gør det muligt at jeg kan sidde hvor jeg har lyst til med enten min bærbare eller PDA og så have adgang til Internettet og en VPN-tunnel ud til MediaMouse''s netværk.

Det er sjældent jeg står og mangler trådløs adgang når jeg er ude. Typisk er en blok papir, en kuglepen og min PDA rigeligt for mig når jeg sidder i bilen.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)