Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger bogføring og faktureringsprogram til mac!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Så gjorde vi det endelig.. Registrerede os som ejere af en virksomhed. Hurraaaa :o)

Jeg søger derfor et godt, robust og billigt regnskabsprogram til MAC, gerne et gratis et da vi forsøger at holde alle udgifter i bund indtil vi får en ordentlig kundekreds.

Håber i kan hjælpe to nybegyndere godt på vej.

Martin & Casper.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Tillykke med virksomheden Big Smile

Regnskabsprogrammer kommer i mange størrelser og afskygninger, så jeres valg skal gerne afspejle, hvad I har/får brug for i virksomheden.

Nogle af de ting, som kan være afgørende for valg af regnskabsprogram, kunne være:

  • Skal der faktureres mange kunder?
  • Skal I fakturere ofte?
  • Har I et stort varelager, I gerne vil holde styr på?

Jeg har set flere nyopstartede her på Amino anbefale et simpelt Excel-ark. Det kunne jo være en mulighed.

Men hvis I allerede nu er sikre på, at der kommer godt gang i biksen, kunne det være en fordel med det samme at vælge et rigtigt regnskabsprogram, I kan arbejde videre i.

Du er velkommen til at tage et kig på e-conomic. Det er 100% online, og fungerer glimrende på Mac. Du kan prøve det gratis i 14 dage.

Har du spørgsmål, vil jeg meget gerne hjælpe dig videre.

Mange hilsener

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge alle web baserede regnskabsprogrammer. Jeg bruger selv e-moms.dk, som er en meget simpel løsning, som kan håndtere almindelig daglig bogføring.

Har du behov for en kompliceret løsning kan e-conomic.dk være en løsning.

Nu laver jeg hjemmesider, så jeg har en virtuel ms windows på min mac, men hvis du vælger denne løsning og f.eks. c5, skal du være opmærksom på at c5 kræver en ms win pro.

m.v.h.

Karsten

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan klart anbefale BillysBilling.dk.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kap Horn på Langeland

Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de fornemme svar :o)

Alle løsningerne ser meget overskuelige ud ikke mindst billige i forhold til de produkter jeg tidligere har set på!

Må i tænkeboks og finde ud af hvilket et jeg løber afsted med.

Endnu engang tak for hjælpen.

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek kassekladde.dk, meget nem at bruge, og så kan du også lave faktura, det hele online.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig!

Jeg købt Toke Kruses bog " Den geniale iværksætter " Hvor største delen omhandler oplæring og brug af NEM bogføring for almindelige folk der ikke fatter det.

Han er også stifter af Billysbilling som er genialt bogførings program og nemt at bruge.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 133
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 05:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Vi er lige skiftet til e-conomic, efter i mange år at have kørt med SummaSummarum. Det er såmænd ikke fordi skiftet har været specielt svært, men det er alligevel noget bøvl.

Mit råd er derfor at du starter ud med noget som måske nok virker til at kunne mere end du p.t. har behov for. Så er du fremtidssikret, og skal ikke skifte senere. Det er også vigtigt at du anvender et program som din revisor kender, og kan anvende. Ellers skal de bruge ekstra tid.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)