Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg udvide SEO-tekst-konceptet

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

dog er hastigheden øget så meget når man skriver at , det var en god ide også til alle tekstforfatter der gerne vil skrive en masse uden at skulle klikke meget på computer , for tænk skriv 5 tegn og resten 20 dukker op nu klik enter nu , det er langt hurtigere end den hurtigste der bruger alle 10 finger på engang og skriver løs på sin computer 

Nej, Michael.
Det ville ikke hjælpe mig væsentligt.
For en professionel tekstforfatter er det ikke den tid, det tager at få ordene op på skærmen, der har betydning. Den tid er ubetydelig i forhold til den tid, der går med at finde den rigtige vinkel, disponere sin tekst, vælge det bedste synonym, lære målgruppen at kende, forstå og udvikle budskabet og tusind andre ting, som alle er med til at gøre forskellen på en dygtig skribent og en professionel tekstforfatter.

Med hensyn til ordblindhed og købmandsskab, så er der ikke nogen sammenhæng. Jeg har ordblinde kunder, jeg har gået på universitetet med ordblinde kammerater, jeg har en gammel klassekammerat, som er ordblind, og som ejer og driver en velfungerende virksomhed. Ordblinde har nogle begrænsninger i forhold til os andre. Étbenede mennesker har nogle andre begrænsninger. Jeg har også mine begrænsninger.

Længere er den ikke.

Venlig hilsen

Hans

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Nej, Michael.
Det ville ikke hjælpe mig væsentligt.
For en professionel tekstforfatter er det ikke den tid, det tager at få ordene op på skærmen, der har betydning. Den tid er ubetydelig i forhold til den tid, der går med at finde den rigtige vinkel, disponere sin tekst, vælge det bedste synonym, lære målgruppen at kende, forstå og udvikle budskabet og tusind andre ting, som alle er med til at gøre forskellen på en dygtig skribent og en professionel tekstforfatter.

Yes

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Frank
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man forestille sig at du kunne slå pjalterne sammen med hjemmeside udbydere, således at når programmører skulle aflevere en webshop feks, så kunne de for et beløb tilbyde den service.. Men så skal programmøren måske også tjene på det, og så er vi nede i en pris der er for lav...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Høy:

Kunne man forestille sig at du kunne slå pjalterne sammen med hjemmeside udbydere, således at når programmører skulle aflevere en webshop feks, så kunne de for et beløb tilbyde den service.. Men så skal programmøren måske også tjene på det, og så er vi nede i en pris der er for lav...

Ideen er som udgangspunkt genial, og jeg har også haft flere af den slags samarbejder aftalt med hjemmesidefolk.
Desværre har jeg endnu til gode at modtage en ordre ad den kanal.

Jeg tror, det skyldes, at folk, som er i gang med at købe en hjemmeside bliver stillet over for en ekstraudgift, som kan vælges til eller fra... og så vælger de den fra med ordene:

"Jeg ved godt, hvad der skal stå, så jeg skriver lige selv noget i første omgang."

Men tak for ideen. Jeg tager den med i puljen af overvejelser.

Venlig hilsen

Hans

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Høy:

Michael : har du en Android mobil? Så kan jeg præsenterer dig for et ordblinde program der både læser billeder og mails op og omvendt og meget mere og VUC er begyndt at bruge det. Hvis du smutter ind på min forside har jeg netop i dag skrevet endnu en artikel om det. Udvikleren er selv ordblind.
Trådstarter : Undskyld lidt off topic...

grundlæggende grund skrev , det er super redskab til også ikke ordblinde , da man derved kan sætte sin skrive hastighed op , da det hjælper en igennem grammatikken og kommer med ord forslag .

da konceptet er bedre og billige tekster og tid er penge de har flere programmer http://www.scandis.dk der gør skrive hastigheden øges og tit er det godt nok hårdt side og skrive løs og derved det let overstreg en skrevet tekst papir 0 sekunder står det på computer plus det læser op imens 

mange bøger med mere er ikke udgivet nettet tekster det er ekstrem brugbart vis vil lave hurtig brug bare tekster i lyn fart , derved det er mere teknisk vis vil levere seo tekster pris billigt , men der er mange måder at lave det hurtigt på og vis skal holde meget billige priser er det nøsvendigt med nogle smarte hjælper midler , selv om formålet er til en anden målgruppen kan ingen seo følge med en maskine

desuden du kan let enkelte lave ny tekst del overstreger punkter klikker enter og tager forskellige dele

måske kan dit også bruges ,jeg tjekker det lige efter om det kan øge ens hastighed i at skrive artikler 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Mikael christiansen:

dog er hastigheden øget så meget når man skriver at , det var en god ide også til alle tekstforfatter der gerne vil skrive en masse uden at skulle klikke meget på computer , for tænk skriv 5 tegn og resten 20 dukker op nu klik enter nu , det er langt hurtigere end den hurtigste der bruger alle 10 finger på engang og skriver løs på sin computer 

Nej, Michael.
Det ville ikke hjælpe mig væsentligt.
For en professionel tekstforfatter er det ikke den tid, det tager at få ordene op på skærmen, der har betydning. Den tid er ubetydelig i forhold til den tid, der går med at finde den rigtige vinkel, disponere sin tekst, vælge det bedste synonym, lære målgruppen at kende, forstå og udvikle budskabet og tusind andre ting, som alle er med til at gøre forskellen på en dygtig skribent og en professionel tekstforfatter.

Med hensyn til ordblindhed og købmandsskab, så er der ikke nogen sammenhæng. Jeg har ordblinde kunder, jeg har gået på universitetet med ordblinde kammerater, jeg har en gammel klassekammerat, som er ordblind, og som ejer og driver en velfungerende virksomhed. Ordblinde har nogle begrænsninger i forhold til os andre. Étbenede mennesker har nogle andre begrænsninger. Jeg har også mine begrænsninger.

Længere er den ikke.

Venlig hilsen

Hans

vis skal lave hurtigt billige tekster er tiden afgørende tager dele man læser i bogen ligge det hurtigt have notat skrevet overstreger klik online 

vis skal være perfekte tekster skal man gennemgå det første , der er det ikke så brugbart men lige nu snakkes om den type billige seo tekster der bare skal ligge på en blogs , der kan de midler til at få hastigheden op være yderste brugbar 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Nej, Michael.
Det ville ikke hjælpe mig væsentligt.
For en professionel tekstforfatter er det ikke den tid, det tager at få ordene op på skærmen, der har betydning. Den tid er ubetydelig i forhold til den tid, der går med at finde den rigtige vinkel, disponere sin tekst, vælge det bedste synonym, lære målgruppen at kende, forstå og udvikle budskabet og tusind andre ting, som alle er med til at gøre forskellen på en dygtig skribent og en professionel tekstforfatter.

Yes

han har misforstået mig jeg snakker om de hurtige billige seo tekster , der hurtigt skal skrives og som skal være pris billige , der er det en god ide autonomisere  en del af arbejdet ,disse tekster er udmærket at bruge på blogs med mere , men vi alle skal jo leve af det og forskellige produkter kræver krav nogle er større andre er mindre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

TT Tekstforfatter:

Hans Stokholm Kjer:
Nej, Michael.
Det ville ikke hjælpe mig væsentligt.
For en professionel tekstforfatter er det ikke den tid, det tager at få ordene op på skærmen, der har betydning. Den tid er ubetydelig i forhold til den tid, der går med at finde den rigtige vinkel, disponere sin tekst, vælge det bedste synonym, lære målgruppen at kende, forstå og udvikle budskabet og tusind andre ting, som alle er med til at gøre forskellen på en dygtig skribent og en professionel tekstforfatter.

Yes

han har misforstået mig jeg snakker om de hurtige billige seo tekster , der hurtigt skal skrives og som skal være pris billige , der er det en god ide autonomisere  en del af arbejdet ,disse tekster er udmærket at bruge på blogs med mere , men vi alle skal jo leve af det og forskellige produkter kræver krav nogle er større andre er mindre

Hej Michael.

Jeg har ikke misforstået dig.
Det er dejligt, at der findes gode værktøjer, som kan mindske de begrænsninger, som ordblinde har.
Det er rigtig venligt af dig at gøre opmærksom på muligheden, tak for det.

Jeg har selv prøvet programmer, som foreslår færdiggørelse af ord, mens man skriver, men selv efter en uges træning var det stadig langt hurtigere for mig selv at skrive ordet fuldt ud.
På mine første smartphones var det en fordel, fordi skrivehastigheden med sådan en stylus var meget lav. Dér var det hurtigere for mig at klikke på et af de foreslåede ord, men i flydende tekst på computeren generer afbrydelsen mere end den hjælper.
Måske kunne det være interessant, hvis programmet kunne komme op med synonymer undervejs. Det kunne måske i nogle tilfælde være med til at gøre sjuskede tekster mere stilrene.

Jeg håber inderligt, at det lykkes for dig at få fingrene i et program, som gør det lettere for dig at udtrykke dig klart, for du har jo virkelig meget, du gerne vil sige til verden - og det er godt.

Venlig hilsen

Hans

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt enig med Hans i at du (Michael) har en god viden og du er altid hjælpsom. Det program jeg henviser til skriver selv teksten, eller oversætter fra mange sprog. Du skal ikke skrive noget selv. For ikke at tråden her skal gå en anden vej, så send mig pm hvis du vil høre mere. Det er ikke en app jeg tjener noget på, for en god ordens skyld...

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)