Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bor eller arbejder du i Vietnam?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 04:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg kunne godt tænke mig kontakt til andre danskere der evt. måtte bo og/eller arbejde i Vietnam og Cambodia.

Jeg er selv i Vietnam nu, i mindst 6 måneder, for at få arbejdstilladelse, finde partnere mv. Jeg er allerede et godt stykke, så det er super spændende. Jeg kunne dog godt tænke mig kontakt til andre der opholder sig i Vietnam eller Cambodia.

Jeg ved i er mange der er i Thailand, men ikke lige det jeg søger lige nu. Selvom det kunne være fedt at komme og hilse på jer.

Fra Hochiminh City
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Welkomme til Vietnam. Jeg håbet at du har nydt dit ophold her i Vietnam indtilvidere.

Mit navn er Cuong Tran (dansk-vietnamese), jeg har også flytte til Vietnam for 3 år siden for at etablere min egen virksomhed herned i Hochiminh byen. Hvor befinder du henne i Vietnam ligenu?

Jeg håber at du har synes godt om Vietnam indtilnu.

Held og lykke med dit projekt, hvis der er noget som jeg kan hjælpe med, skal du bare sige til.

Mvh

Cuong Tran

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Cuong Tran.

Jeg så lige dette indlæg. Jeg er også dansk-Vietnamese og flutter til HCMC til næste måned.

Jeg er ved at undersøge hvordan jeg skal gøre i forhold til arbejdstilladelse. Er det noget jeg først kan søge når jeg er i landet?

MVH

Camilla Tran
Fra Hochiminh City
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Det er svaert at soege om arbejdstilladelse i Vietnam. For det foerst skal du fundet et job i vietnam, derefter kan din arbejdsgiver soege om et arbejdstilladelse for dig. Det er den bedste maade.

Mvh

Cuong Tran

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)