Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visumregler og mulighed for at flytte til Australien

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Håber der er nogle der kan hjælpe mig. Vi er 4 venner der har fået en idé, som vi godt kunne tænke os at udleve i Australien. Er der nogle der har erfaring eller kender nogle som er flyttet til Australien for at starte firma op?

Al hjælp vil blive modtaget med kyshånd!!!

De bdste hilsner

MIG

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det bedste råd jeg kan give dig er at kontakte deres ambasade / konsulat og tale med dem.

Men jeg ved da så meget at det snildt kan lade sig gøre, hvis man har "rent mel i mølposen"

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12675
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Alt information står på den australske ambassades hjemmeside.

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar begge to. Vi er i fuld gang med at finde information og har også kontaktet ambasaden med henblik på et møde. Det var også mere hvis der eventuelt var nogle som kendte nogen eller selv havde prøvet lykken med at flytte "down under" og starte noget op.

Igen tak for svar.

Mvh. Mig

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jo jeg kender en der er flyttet til Tasmanien, hun var selvstændig i DK og tog sin forretning med der ned, så ja det kan godt lade sig gøre, men jeg aner intet om hvordan eller hvor besværligt det er, men husk nu når i er 4 mand af få alle aftaler på skrift, særligt arbejdsopgaverne og det økonomiske.

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, interessant. Og tak for tippet. Vi er klar over at vi skal have klare regler og kontrakter imellem, vi er stadig ved at undersøge en masse ting omkring markedssituationen ifht. vores produkt osv.

Igen tak for feedback:)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)