Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansker driver internet cafe i Ho Chi Minh City

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mogens bor i Vietnam, nærmere bestemt Ho Chi Minh City.
Han har lige startet en internetcafe i byen og i morgen skal jeg interviewe ham.
Hvis du har noget du gerne vil vide, så spørg her, så tager jeg det med til ham.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Som gammel gamer og ejer af et esport hold, kunne det være interessant at vide hvilke typer der kommer på hans internetcafé. Er den forbeholdt turister, gamere, lokale eller er det et mix af det hele. Og hvor meget "betyder" gamer miljøet i Vietnam?

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget konkurrence har han.

Hvis der er stor konkurrence: Hvad gør han for at skille sig ud fra mængden?

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor lige en internet café? Og hvad tjener han på? Altså koster det at bruge pc, eller er det kaffe og mad han tjener på...

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.

Kunne være spændende at høre hvordan vietnameserne har taget imod ham? Hvilke fordele har det givet ham det at være dansk iværksætter i asien, (hvis overhovedet nogen?) Ved de overhovedet Danmark existerer på de kanter :)

Hvordan er vietnamesernes online forbrug til sammenligning med danskernes?

I hvilket omfang har han måttet indrette sig efter vietnamesisk kultur for at få succes?

Er det vigtigt at lære vietnamesisk for at kunne drive en forretning derude, eller er Engelsk nok?

Håber det kan bruges vh. Rene'

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig været i Vietnam, men fx i Thailand og Laos, så koster det ingenting at benytte en internetcafe, så jeg har vanskeligt ved at se potentialet.

Hvis man har plads til det, så kan en internetcafe måske være en lille "sideline", men jeg kan ikke se, hvordan man skulle kunne leve af en konkret internetcafe i Sydøstasien.

Så mit spørgmål er, hvordan han kan konkurrere mod de lokale internetcafeer, der koster ingenting.

Hilsen, Robert

Fra Hochiminh City
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes at det er rigtig modig af Mogens at starte sin egen forretning herned i Vietnam, og specielt internetcafe, hvor der er rigtig stor konkurrence.

Jeg driver selv en sourcing virksomhed herned i Vietnam i 2 år nu, og min fætter havde også et internetcafe for 4 år siden i Hochiminh byen, men hans forretning gik ikke derfor var han nødt til at lukke det ned for 6 måneder siden.

Mogens må har et rigtigt godt koncept for sin internetcafe, og hvis det er muligt vil jeg godt spørge ham om hvad det er for et concept han har på sin internetcafe?

Til sidst alt held og lykke til Mogens.

Mvh

Cuong Tran

PS: Hvis nogle af jer der vil arbejde med Vietnam, må I meget gerne skrive til mig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)