Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt koncept ide?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Michael R. Gertz:

Vil du hyre nogle til at fyre folk du ik selv kan fyre???

Hvis du ik kan fyre dem, hvordan vil du så retfærdigøre at de bliver fyret af en konsulent??? Det vil i sidste ende, stadig falde tilbage til dig da du ejer virksomheden. Så om du hyrer en konsulent/ fyrrings bereau til at fyre folk, gør det ikke mere lovligt.

Eller snakker vi, at du ikke kan fyre dem fordi du som chef er en vatp.. ??? I så fald tror jeg du skal regne med at resten af dine medarbejder mister den sidste respekt de måtte have for dig som chef. Ønsker du det???

Så alt i alt, det er en frygtelig ide.

Og må jeg slutteligt sige, at jeg da er frygtelig glad for at jeg ikke arbejder hos dig, der kunne sidde en af dine ansatte og læse på dette forum, hvad tror du de vil sige, efter at have læst dette? du sidder foran din pejs og beslutter dig for at skulle af med dem ??? Normelt er det vel en beslutning man tager hvis vedkommende har fucket op eller på anden måde gjort sig fortjænt til en fyrreseddel... 

rolig nu det er blot en tanke og spørgsmål ingen hos mig er fast ansat ingen alle er på vikar basis og der er ingen opsigelses frist, dvs de kan blot modtage en email at pt skal man ikke bruge deres hjælp, sådan er det at arbejde for et vikar bureau.

det koncept jeg tænker på er fyring af de fastansatte. det findes ikke så det må jo afprøves?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Mikael christiansen:

tillykke med du er fyret og du lære hermed en masse måder at spare på for nu har du ingen indtægt

hvad med sender fyrings sang , eller lave en fyrings fest , eller hvad med en fyrings datings siden , så kan man fyre alle samme og du sende dem videre til dig selv , jeg kunne godt finde på at date en fyrings pige

hehe fedt! ja why not, det skal da prøves! Det minder mig om den  ny dating side til gifte viktoria og milan hvor de mener at date selv om man er gift...! grotest , men det er en ide som man kan tjenne penge på... måske....

man skal da prøve alle ideer i ens liv......tænk hvis der er virkelig behov for det, men ingen vil indrømme det!?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Up in the Air med Georg clooney....... Er en film baseret på det koncept, så det eksisterer allerede :) men om det gør i Danmark, må jeg forblive i det uvisse

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

Mikael christiansen:

tillykke med du er fyret og du lære hermed en masse måder at spare på for nu har du ingen indtægt

hvad med sender fyrings sang , eller lave en fyrings fest , eller hvad med en fyrings datings siden , så kan man fyre alle samme og du sende dem videre til dig selv , jeg kunne godt finde på at date en fyrings pige

hehe fedt! ja why not, det skal da prøves! Det minder mig om den  ny dating side til gifte viktoria og milan hvor de mener at date selv om man er gift...! grotest , men det er en ide som man kan tjenne penge på... måske....

man skal da prøve alle ideer i ens liv......tænk hvis der er virkelig behov for det, men ingen vil indrømme det!?

jeg overvejer da også en strip dating side , man kunne også lave en polterabend dating side eller en bruden og gommen dating side så lige inden de giftes kan de finde en ny partner , jeg har masser af ideer man kunne starte med

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Plejer man ikke mere bare at få et konsulentfirma til at lave en rapport, der netop siger det chefen allerede ved omkring at folk skal fyres? Med den rapport i hånden kan selv en vat.... fyre en medarbejder med god samvittighed. For det var jo det konsulentfirmaet sagde var bedst!!!???

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Mikael christiansen:

parterapeuten:

Mikael christiansen:

tillykke med du er fyret og du lære hermed en masse måder at spare på for nu har du ingen indtægt

hvad med sender fyrings sang , eller lave en fyrings fest , eller hvad med en fyrings datings siden , så kan man fyre alle samme og du sende dem videre til dig selv , jeg kunne godt finde på at date en fyrings pige

hehe fedt! ja why not, det skal da prøves! Det minder mig om den  ny dating side til gifte viktoria og milan hvor de mener at date selv om man er gift...! grotest , men det er en ide som man kan tjenne penge på... måske....

man skal da prøve alle ideer i ens liv......tænk hvis der er virkelig behov for det, men ingen vil indrømme det!?

jeg overvejer da også en strip dating side , man kunne også lave en polterabend dating side eller en bruden og gommen dating side så lige inden de giftes kan de finde en ny partner , jeg har masser af ideer man kunne starte med

Fedt støtter dig op, kom i gang lav noget nyt.. man skal jo prøve noget man ikke har prøvet før.

Ja til jer andre jeg må se den film.

Man skal ikke se den koncept fra arbejdstagerens perspektiv men arbejdsgiverens.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Mattias:

Plejer man ikke mere bare at få et konsulentfirma til at lave en rapport, der netop siger det chefen allerede ved omkring at folk skal fyres? Med den rapport i hånden kan selv en vat.... fyre en medarbejder med god samvittighed. For det var jo det konsulentfirmaet sagde var bedst!!!???

Hej nå det vidste jeg ikke, se så det findes jo men det er pakket i vat:)

og ja den film må jeg jo leje!

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg forstået det korrekt? Du er parterapeut og skal rådgive andre i konfliktløsning bl.a, men du tør ikke selv tage en "konflikt" op?

Men altså, jeg kender hverken dem eller dig så jeg skal gerne på en diplomatisk måde fritstille dine vikarer for dig hvis det er noget du vil betale for.

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du får succes med det koncept, så kan du udbygge det, så det også dækker ægteskaber, forhold etc. Så kan man sidde og se paradise hotel mens “dumpeholdet” slår op med kæresten.

Jeg synes, det er et skrækkeligt koncept og håber virkelig ikke, der er marked for dette, for så er der sgu forbandet mange kujoner bllandt os!

Med venlig hilsen
Kristinn Berg Gunnarsson

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde ikke lige set, at tråden var ca. En måned gammel. Men for nysgerrighedens skyld kunne det være interessant og høre, om du stadig overvejer det?

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)