Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt Affiliate website - Pcsmart.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at få startet 4-5 affiliate website på benene, og det går fremragende indtil videre. Dog har jeg stadigvæk brug for feedback til mine nye sider, og min nyeste side er ''Pcsmart.dk'', og den vil jeg helt gerne have feedback på.

Siden handler om Computer Nyheder, og Computer Tips

Hvad er din mening om Pcsmart.dk? Ser designet fint ud?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se der er 25 aminoer der har besøgt siden, men er der ingen der vil give feedback

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

siden er sådan ok, men hvordan vil du tjene penge på dine besøgende?

det virker ikke som om du ikke har en overordnet strategi, men håber på dine besøgende bare klikker på dine annoncer og køber deres service.

tror du skal gå mere målrettet tilværks, helt fra start med domænenavn,titel og tekst indhold samt annoncer der passer til de søgeord dine besøgende er kommet til din side med.

hvilke keywords satser du på?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Copenhagen
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser fint ud, men hvordan vil du skrive artikler til sådan en side? Det kræver vel at man hele tiden har fingeren på pulsen = tidskrævende?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Joen Rude Falsner:
Det ser fint ud, men hvordan vil du skrive artikler til sådan en side? Det kræver vel at man hele tiden har fingeren på pulsen = tidskrævende?

Jeg har et par gode venner, som gerne vil hjælpe med at skrive et par artikler i ny og næ (mod et par link), og så har jeg også selv meget viden indenfor dette område :-).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

siden er okay

husk hurtigt få indhold de undersider der intet er på

god ide også med social likes google plus og overveje twitter

det ser godt ud der skal bare skrives på de sider i alt hvor ikke står noget endnu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Clausen:

siden er sådan ok, men hvordan vil du tjene penge på dine besøgende?

det virker ikke som om du ikke har en overordnet strategi, men håber på dine besøgende bare klikker på dine annoncer og køber deres service.

tror du skal gå mere målrettet tilværks, helt fra start med domænenavn,titel og tekst indhold samt annoncer der passer til de søgeord dine besøgende er kommet til din side med.

hvilke keywords satser du på?

Jeg har også tænkt mig at smide nogle målrettede reklamer hist og her - selvfølgelig uden det bliver overdrevet.

Jeg satser på nogle forskellige keywords, men det er Pc tricks & Computer tricks. Der vil selvfølgelig komme mange flere på, efterhånden :-).

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har også tænkt mig at smide nogle målrettede reklamer hist og her - selvfølgelig uden det bliver overdrevet.

Jeg satser på nogle forskellige keywords, men det er Pc tricks & Computer tricks. Der vil selvfølgelig komme mange flere på, efterhånden :-).

ikke for at gøre dig ked af det, men der er ikke rigtig nogle der søger på de keywords i danmark!

prøv lige at lave en mere omfattende research inden du bruger for mange kræfter på det forkerte område,

det vil spare dig en masse tid at lave et ordentligt fodarbejde :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser rigtig fin ud! Men kunne rigtig godt tænke mig en tydeligere opdeling af indlæggene, synes de flyder lidt sammen :-)

Ellers godt arbejde.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)